Ko so bili kadilci, ki so danes starejši od štirideset let, še mladi, je popkultura kajenje prikazovala kot nekaj privlačnega. Moški so bili s cigareto videti bolj možati, ženske bolj zapeljive. Danes prav te kadilce najbolj ogroža pljučni rak.
Ko so bili kadilci, ki so danes starejši od štirideset let, še mladi, je popkultura kajenje prikazovala kot nekaj privlačnega. Moški so bili s cigareto videti bolj možati, ženske bolj zapeljive. Danes prav te kadilce najbolj ogroža pljučni rak.
Kratek opis akcije: Ker je pljučni rak v več kot 80 odstotkih povezan s kajenjem, so v AV studiu skupaj z Društvom onkoloških bolnikov Slovenije zasnovali kampanjo »Kjer je dim, je tudi pljučni rak«. Z njo želijo kadilce opozoriti, naj bodo pozorni na simptome pljučnega raka, saj pravočasno odkritje bistveno izboljša možnosti preživetja.
»Ker so najbolj ogroženi starejši od štirideset let, smo jih nagovorili na podoben način, kot so jih v letih, ko so začenjali kaditi, nagovarjali v filmih in stripih. Ti so kajenje predstavljali kot nekaj privlačnega. Zato smo zasnovali oglase v obliki stripa in animiranega filma, v katerem namesto privlačnosti kajenja predstavljamo simptome pljučnega raka in kadilce pozivamo, naj v primeru simptomov obiščejo zdravnika. V vsakem primeru pa razmislijo o opustitvi kajenja,« pozivajo snovalci akcije.
Predstavnici naročnika: Ana Žličar in Mirjam Zalar Ribič
Direktorica projektov: Dunja Bibianko Marovt
Vodja projekta: Barbara Pirh
Izvršni kreativni direktor: Gal Erbežnik
Kreativna direktorja: Gal Erbežnik in Robert Bohinec
Strateginja: Mateja Kurež
Tekstopisca: Robert Bohinec in Mateja Kurež
Umetniški direktor: Gašper Štern
VIR: MM