Projekt Share Planica družbe Mastercard in agencije McCann Ljubljana so na newyorškem festivalu Anthem Awards z zlatom nagradili kar štirikrat.

Projekt Share Planica družbe Mastercard in agencije McCann Ljubljana so na newyorškem festivalu Anthem Awards z zlatom nagradili kar štirikrat.


sreda, 20. November, 2024

Eva Peserl Novinarka Marketing magazina in ustvarjalka vsebin

Festival Anthem Awards je del Webby Awards in nagrajuje posameznike, podjetja in organizacije, ki po vsem svetu sledijo globalnim spremembam, postavljajo nove mejnike in s svojimi dejanji navdihujejo druge. Med 2.300 prijavljenimi deli iz 34-ih držav je Share Planica kot edini slovenski projekt prejela štiri zlate nagrade, ki jih podeljuje Mednarodna akademija digitalnih umetnosti in znanosti (IADAS). Dve nagradi so prejeli v kategorijah ozaveščanja, in sicer za korporativno družbeno odgovornost, in v kategoriji kampanja – blagovna znamka, dvakrat pa v kategorijah vključevanja skupnosti, in sicer za kampanjo – blagovno znamko ter korporativno družbeno odgovornost.

Aleš Petejan, direktor marketinga pri Mastercard Slovenija, je ob tej priložnosti povedal: »Veseli nas, da je naša zavezanost k ustvarjanju bolj vključujoče družbe prepoznana tudi na svetovni ravni, kot je festival Anthem Awards. Osvojitev štirih zlatih nagrad je dokaz, da lahko s skupnimi močmi dosežemo resnične spremembe.«

Anže Jereb, kreativni direktor v agenciji McCann Ljubljana, pa je občutke strnil kratko in jedrnato:  »Dobro je, ko je dobro z dobrim poplačano.«

VIR: MM