Drugi dan SEMPL-ovega konferenčnega dogajanja je otvoril Dejan Turk, predsednik uprave A1 Slovenija in A1 Hrvaška. Pogovor z njim je moderirala Iva Đurković, direktorica oglaševalske agencije Luna\TBWA in medijske agencije OMD Srbija.
Drugi dan SEMPL-ovega konferenčnega dogajanja je otvoril Dejan Turk, predsednik uprave A1 Slovenija in A1 Hrvaška. Pogovor z njim je moderirala Iva Đurković, direktorica oglaševalske agencije Luna\TBWA in medijske agencije OMD Srbija.
Objavljeno:
petek, 15. November, 2024
Eva Peserl Novinarka Marketing magazina in ustvarjalka vsebin
Dejan Turk je uvodoma povedal, da dandanes delo v telekomunikacijski industriji ni enostavno, saj se vse vrti okoli revenue games (iger prihodka). »Cene ponudnikov storitev se znižujejo, vse ostalo pa se zvišuje. In to vrzel moramo nekako zapolniti. Poskušamo delati vse in prodajati vse. Nismo še poskusili prodajati limonade in žvečilnih gumijev, vendar nikoli ne reci nikoli,« je šaljivo pokomentiral trenutno stanje.
Navade potrošnikov v Sloveniji, Srbiji in na Hrvaškem
»Trgi, na katerih delamo, imajo več podobnosti kot razlik. Če primerjamo Slovenijo in Srbijo; dve državi, dve religiji, dinar in evro, cirilica in latinica. Največjo razliko med obema državama pa predstavljajo interakcije med ljudmi in interakcije s poslovnimi partnerji,« je povedal Turk. Pravi, da lahko od Srbov pričakuješ, da se bodo odzvali v krajšem času in ponudili bolj inovativno rešitev. Od Slovencev pa lahko pričakuješ daljši odzivni čas, a hkrati tudi bolj poglobljeno rešitev. »Hrvaška je ravno na sredini in predstavlja miks najboljših lastnosti Slovenije in Srbije. Ključna pa je sinergija med vsemi tremi državami,« je razložil Turk.
VIR: MM