Na tekmovanju Sempler za najboljše medijske strategije v regiji je bilo podeljenih enajst zlatih in velika nagrada. Semplerji so šli tokrat v dve državi regije Adriatik, poleg Slovenije še na Hrvaško.

Na tekmovanju Sempler za najboljše medijske strategije v regiji je bilo podeljenih enajst zlatih in velika nagrada. Semplerji so šli tokrat v dve državi regije Adriatik, poleg Slovenije še na Hrvaško.

Veliko nagrado sempler za najboljšo medijsko strategijo v jadranski regiji je osvojil odmeven projekt »Poli 50 – Bila sem zraven«, ki ga je ob jubileju Perutnine Ptuj zasnovala Futura DDB. Predsednica žirije Nermina Mašala Kelić je ob razglasitvi nagrad povedala, da je nagrajena kampanja izstopala po svoji celovitosti in edinstvenem pristopu vsakega medijskega kanala. »V igri smo imeli več del, ki so uporabljala moč umetne inteligence, a tudi v tem delu je zmagovalna kampanja ponudila nekaj drugačnega od ostalih. Zato je bila kombinacija inovativnosti z avtentičnim pristopom, podanim skozi široko paleto medijev, letos zmagovalna kombinacija,« je razložila. 

Kdo so dobitniki zlatih semplerjev?

Futura DDB je za projekt »Poli 50 – Bila sem zraven« poleg velikega semplerja prejela še zlato nagrado v kategoriji strateška uporaba medijskega spleta. Pri projektu pa je poleg oglaševalske agencije sodelovala tudi produkcijska hiša Instant.

Hrvaška je slavila v kategoriji najboljša izraba digitalnega okolja, kjer je zlatega semplerja dobil projekt »Seksi telo«, ki so ga za podjetje Studena zasnovali v agenciji Imago Ogilvy, za produkcijsko stran pa je poskrbela produkcijska hiša DRAP.

V kategoriji najboljša ciljana akcija je bil nagrajen projekt »Najtežje besede«, ki sta ga oglaševalska agencija Pristop ter medijska agencija Pristop Media ustvarili za Nacionalni inštitut za javno zdravje. Zlato nagrado v kategoriji najboljša izkustvena akcija sta prejeli agenciji Media Publikum in McCann Ljubljana ter produkcijska hiša Squareme za projekt »(Ne)dostopna pobočja« naročnika Mastercard. 

V kategoriji inovativna uporaba medija / medijskega formata ali komunikacijskega kanala je žirijo najbolj prepričal projekt »POLIvynils« (»POLIvinilke«), ki so ga za Perutnino Ptuj zasnovali v agenciji Futura DDB. Akcija #Pistachiogate, ki so jo v Futuri DDB in OMD Medii zasnovali za podjetje Globalna hrana d.o.o. / McDonald's Hrvatska, je  prejela zlatega semplerja v kategoriji najboljša akcija na družbenih omrežjih.

V kategoriji najboljša uporaba mobilnega okolja je slavil projekt »Argeta, izzivalec čutil«, ki so ga za Atlantic Grupo zasnovali v oglaševalski agenciji Luna \TBWA, za produkcijo pa poskrbeli v Escapeboxu. Projekt Atlantic grupe, ki se imenuje »Barcaffe šloganje«, in pri katerem so moči združili Agencija 101, Promedia Group in AD+VENTURA, pa je dobil zlatega semplerja v kategoriji najboljši tehnološki pristop.

V kategoriji najboljša uporaba podatkov je bil nagrajen »Program zvestobe Telekoma Slovenije«, ki sta ga za Telekom Slovenije ustvarila oglaševalska agencija Pristop ter medijska agencija TS Media. Zlato nagrado v kategoriji najboljša PR-strategija ali promocija so prejeli oglaševalska agencija AV studio in produkcijski hiši Kerozin ter Studio 69 za projekt »Sranje«, ki so ga pripravili za Onkoman, Triglav Zdravje, MSD, Roche in Europlakat.

Zlati sempler v kategoriji najboljša uporaba vplivnostnega marketinga pa je šel v roke medijske agencije iPROM, oglaševalske agencije AV studio in produkcijske hiše Kerozin za projekt Blazno resno o HPV, ki so ga zasnovali za Zvezo društev za boj proti raku. 

Dobitniki nagrad Sempler 2024

 VELIKI SEMPLER ZA NAJBOLJŠO MEDIJSKO STRATEGIJO LETA

 Poli 50 – Bila sem zraven

 Oglaševalec: Perutnina Ptuj

Oglaševalska agencija: Futura DDB

Produkcijska hiša: Instant

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI STRATEŠKA UPORABA MEDIJSKEGA SPLETA

Poli 50 – Bila sem zraven

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI INOVATIVNA UPORABA MEDIJA/MEDIJSKEGA FORMATA ALI KOMUNIKACIJSKEGA KANALA

 POLIvynils

 Oglaševalec: Perutnina Ptuj

Oglaševalska agencija: Futura DDB

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA CILJANA AKCIJA

Najtežje besede

Oglaševalec: Nacionalni inštitut za javno zdravje

Medijska agencija: Pristop Media

Oglaševalska agencija: Pristop

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA IZKUSTVENA AKCIJA

 (Ne)dostopna pobočja

Oglaševalec: Mastercard

Medijska agencija: Media Publikum

Oglaševalska agencija: McCann Ljubljana

Produkcijska hiša: Squareme

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA IZRABA DIGITALNEGA OKOLJA

Seksi telo

Oglaševalec: Studena

Oglaševalska in medijska agencija: Imago Ogilvy, Hrvaška

Produkcijska hiša: DRAP, Hrvaška

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA AKCIJA NA DRUŽBENIH OMREŽJIH

#Pistachiogate 

Oglaševalec: Globalna hrana d.o.o. / McDonald's Hrvatska

Medijska agencija: OMD Media

Oglaševalska agencija: Futura DDB

Produkcijska hiša: OMD Media

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA UPORABA MOBILNEGA OKOLJA

 Argeta, izzivalec čutil

Oglaševalec: Atlantic Grupa

Oglaševalska agencija: Luna \TBWA

Produkcijska hiša: Escapebox

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA UPORABA PODATKOV

Program zvestobe Telekoma Slovenije

Oglaševalec: Telekom Slovenije

Medijska agencija: TS media

Oglaševalska agencija: Pristop

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA PR-STRATEGIJA ALI PROMOCIJA

Sranje 

Oglaševalci: Onkoman, Triglav Zdravje, MSD, Roche, Europlakat

Oglaševalska agencija: AV studio

Produkcijska hiša: Kerozin, Studio 69

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠI TEHNOLOŠKI PRISTOP

Barcaffe šloganje

Oglaševalec: Atlantic Grupa

Medijska agencija: Promedia Group

Oglaševalska agencija: Agencija 101

Produkcijska hiša: AD+VENTURA

 

ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA UPORABA VPLIVNOSTNEGA MARKETINGA

Blazno resno o HPV

Oglaševalec: Zveza društev za boj proti raku

Medijska agencija: iPROM

Oglaševalska agencija: AV studio

Produkcijska hiša: Kerozin

VIR: MM