Tudi v prestolnici obožujejo mlada štajerska vina

Tudi v prestolnici obožujejo mlada štajerska vina

Pubec, ki letos praznuje deseto leto se je predstavil tudi v Ljubljani. 6. Salon štajerskih mladih vin je potekal v Festivalni dvorani Ljubljana, kjer je navdušil množico. 18 štajerskih vinarjev združenih pod skupno blagovno znamko Pubec se je osrednji Sloveniji predstavilo z mladimi vini, ki napovedujejo odlično vinsko letino. Sodelovanje, skupna promocija in srčno povezovanje, ki so temelj projekta, klene štajerske vinarje povezuje v celoto že deseto sezono in tako ostaja unikum tovrstnih združenj, kjer želijo vinarji z ramo ob rami s promocijo mladih vin povečati njihovo ter prepoznavnost ter prodajo vina. Dogodek je v prestolnico prinesel prvo pokušino novega letnika in je največji, če ne edini štajerski dogodek v Ljubljani. 


Mlada vina Pubec letnika 2024, so v prodaji od 17. oktobra. Po veliki premieri na 9. Salonu štajerskih mladih vin v Mariboru, so se vinarji predstavili še vinskim poznavalcem, gostincem  in ljubiteljem vin v Ljubljani.  Prijeten ambient Plečnikove Festivalne dvorane je poskrbel za dogodek, ki Štajersko predstavlja kot vrhunsko vinsko destinacijo, ponuja kulinarične presežke ter nešteto načinov aktivnega preživljanja prostega časa. Številni obiskovalci, ki so s svojo prisotnostjo podprli štajerske vinarje, pridelovalce mladih vin, so okušali vinske vzorce mladega vina Pubec, osemnajstih priključenih vinarjev in tako dobili prvi vpogled v vinsko letino 2024. Vinarji, ki se zelo dobro zavedajo pomembnosti tovrstnih promocij, medsebojne podpore in sodelovanja, pa verjamejo, da so tako kot publiko v Mariboru navdušili tudi vse zbrane v Ljubljani. 


Mlado štajersko vino Pubec je prepoznavno po lahkotnem okusu, svežini in značilnem cvetno-sadnem vonju, ki so tipični za mlada vina. Tudi letos je v projekt združena raznolika druščina osemnajstih vinarjev, med katerimi najdemo tako največje vinske kleti kot tudi manjše družinske vinogradnike: Vinogradništvo Cvitanič, Hiša vin Emino, Vino Falot, Kmetija Fleisinger, Vinarstvo Hafner, Vinogradi Horvat, Vino Jarc, Vina Breznik, Vino Krajnc, Vino Leber, Vinogradništvo Mukenauer, Vinogradništvo Mulec, Puklavec Family Wines, Radgonske gorice, Rigo Vino, Steyer vina, Vina Toplak in Vino Valdhuber. Obiskovalci so lahko uživali v svežini in iskrivosti mladih vin Pubec letnika 2024 ter se podali na senzorično raziskovanje njihove harmonije.


Salon Pubec v Ljubljani pa ima poseben pomen, saj predstavlja največji dogodek, kjer se Štajerska predstavlja kot vinorodna dežela in tako povezuje s prestolnico. Takšna priložnost omogoča vinarjem, da svojo ponudbo predstavijo širšemu občinstvu, kar prispeva k utrjevanju njihove prepoznavnosti in utrjevanju pozicije Štajerske kot največje vinorodne dežele, na nacionalni ravni.

Letošnji salon Pubec je bil poseben, saj zaznamuje desetletje, odkar se je skupina štajerskih vinarjev odločila združiti moči pod enotno blagovno znamko. Pobudnika projekta, Borut  in Natalija Cvetko, sta ob tej priložnosti izrazila ponos na dosežke Pubeca, ki že deset let povezuje štajerske vinarje in jim omogoča večjo prepoznavnost tako doma kot v tujini in dokazala vsem dvomljivcem, da so tudi štajerski vinarji pripravljeni na širše zgodbe povezovanja. 

"Pubec je edini tovrstni projekt povezovanja vinarjev, ki traja že 10 let. V tem času je postal sinonim za kakovostna mlada vina in kolektivni duh štajerskih vinarjev. Ob tem pa je salon mladih vin v Ljubljani zagotovo največji in verjetno tudi edini štajerski dogodek v prestolnici," je povedala Natalija Cvetko in dodala: »Zaradi projekta Pubec raste tudi zanimanje za mlada vina v gostinskih lokalih in trgovinah širom Slovenije.«

Glavni cilji projekta so tudi po 10 letih povezovanje, promocija in povečanje prodaje. Blagovna znamka Pubec – Štajersko mlado vino je bila osnovana z namenom predstavitve odličnih štajerskih vinarjev na slovenskem trgu skozi produkt mladega vina. S povezovanjem vinarjev v enotno, prepoznavno zgodbo omogoča dvig konkurenčnosti na domačem in tujih trgih. Skupni nastopi na trgu in predstavitvah tako doma kot v tujini so ključ promocije, obenem pa projekt prispeva k dvigu odličnosti same destinacije, oziroma regije. Skupni nastop na področju mladih vin prinaša trajne učinke, s celoletnimi marketinškimi in komunikacijskimi aktivnostmi pa se dviguje konkurenčnost in prepoznavnost štajerskih vin. 

Projekt Pubec pa kljub nagajivemu imenu tako ni omejen zgolj na promocijo mladih vin, ampak predstavlja vzvod in orodje za večjo prepoznavnost vseh štajerskih vin in vinarjev.

KAJ NAS ŠE ČAKA?

Pubeci 2024 se bodo letos predstavili še na naslednjih dogodkih:

  • 07.11.2024, 17.00–20.30, Pubeci v Europarku, Maribor
  • 15.11.2024, 17.00–20.30, Pubeci v Aleji, Ljubljana
  • 22.11.2024, 17.00–20.30, Pubeci v Citycentru, Celje

KAJ JE »PUBEC«?

S projektom »Pubec«, ki je hkrati skupna blagovna znamka, se krepi povezovanje štajerskih vinarjev, ki pridelujejo mlado vino. Z enotnim in celovitim pristopom na trgu želijo štajerski vinarji povečati svojo prepoznavnost in moč na slovenskem trgu ter na trgih sosednjih držav. Promocija in prepoznavnost vinarjev, ki skupaj nastopajo na trgu in predstavljajo Štajersko kot glavno destinacijo za mlada vina, sta ključna cilja projekta.

KDO JE »PUBEC«?

»Pubec« je štajerski izraz za fanta ali dečka. V kontekstu projekta simbolizira mlado vino – nagajivo in mladostno, podobno kot štajerska pokrajina, iz katere izhaja. Ni vsako mlado vino »Pubec«; Pubec je mlado vino, ki ga pridelajo štajerski vinarji, pridruženi projektu Pubec. Biti Pubec pomeni razumeti pomen sodelovanja, podpirati skupni nastop in prispevati k prepoznavnosti Štajerske kot vrhunske vinske destinacije. Hkrati je to moralna obljuba vračati lokalnemu okolju in prispevati k razvoju družbe. Biti Pubec pomeni zavezati se trajnostnemu turizmu, varovanju okolja in ozaveščanju o odgovornem pitju vina. Biti Pubec je ponos in veselje.


MLADO VINO »PUBEC« – KARAKTERISTIKE

Mlado vino »Pubec« je belo vino, lahko sortno ali mešano, iz vinorodnega okoliša Štajerska Slovenija. Vsebnost alkohola znaša med 10,5 in 12,5 vol. %, spada pa med suha ali polsuha vina. Vsebuje med 5,5 in 7,0 g/l kislin ter do največ 12 gramov nepovretega sladkorja. Vsebnost žvepla je nizka. Glavne senzorične značilnosti mladega vina »Pubec« so sijoč videz, iskriva barva, prijeten cvetno-sadni vonj ter svež, iskriv in harmoničen okus. Vina Pubec prepoznamo tudi po značilni obešanki z rumenim metuljčkom na vratu steklenice.


VIR: Mediaspeed