Slovenska turistična organizacija (STO) nadaljuje z intenzivnim oglaševanjem Slovenije kot privlačne turistične destinacije v okviru globalne digitalne kampanje 'I feel Slovenia. My way'. Kampanja, s katero bomo goste k obisku Slovenije vabili do junija 2025, tudi tokrat poteka na širokem naboru digitalnih kanalov z največjimi dosegi, in sicer na kar 22 ključnih trgih slovenskega turizma. Gre za enega najpomembnejših tržnokomunikacijskih projektov STO.
Slovenska turistična organizacija (STO) nadaljuje z intenzivnim oglaševanjem Slovenije kot privlačne turistične destinacije v okviru globalne digitalne kampanje 'I feel Slovenia. My way'. Kampanja, s katero bomo goste k obisku Slovenije vabili do junija 2025, tudi tokrat poteka na širokem naboru digitalnih kanalov z največjimi dosegi, in sicer na kar 22 ključnih trgih slovenskega turizma. Gre za enega najpomembnejših tržnokomunikacijskih projektov STO.
Oglaševanje v okviru globalne digitalne kampanje poteka na Google platformah in na družbenih omrežjih Facebook, YouTube, Instagram, X, Pinterest, TikTok, LinkedIn, Snapchat ter Spotify. Izbrani kanali omogočajo kar največji doseg ciljnih uporabnikov ter učinkovito nagovarjanje posameznikov glede na njihove interese, lokacijo, demografske parametre, prihodke itd. V oglaševanju uporabljamo 14 oglasnih formatov.
Cilj kampanje je povečanje prepoznavnosti in ugleda Slovenije kot butične in trajnostne destinacije, ki ponuja edinstvena doživetja, na 22 tujih trgih.
V skladu z usmeritvami slovenskega turizma nagovarjamo zlasti tržni segment zahtevnejšega obiskovalca, ki išče raznolika in aktivna doživetja, mir in osebne koristi. Z natančnim ciljanjem k dopustovanju vabimo okoljsko ozaveščene in odgovorne goste, ki cenijo avtentičnost in lokalni karakter.
Oglaševanje bo potekalo do junija 2025. Z zastavljeno časovnico oglaševalskih aktivnosti ter z nagovarjanjem gostov z višjo kupno močjo, ki v glavnem potujejo zunaj glavne poletne sezone, STO spodbuja obisk Slovenije v manj obremenjenih mesecih leta.
Vsebine oglasov so hkrati zastavljene na način, da spodbujajo razpršitev turističnih tokov po vseh štirih makroregijah in različnih destinacijah. Med vsebine vključujemo tudi ponudbo slovenskega turističnega gospodarstva, ki jo slednje posreduje na podlagi javnega poziva.
V okviru prejšnjega cikla Globalne digitalne kampanje, ki je na 22 trgih potekal od avgusta 2023 do konca julija 2024, smo z več kot 20.000 oglasi dosegli več kot milijardo prikazov, več kot sedem milijonov klikov, več kot 164 milijonov ogledov videov in pridobili več kot 22.000 novih kontaktov.
Več o letošnji kampanji ter o dosežkih globalne digitalne kampanje STO 2023/2024 preberite v medijskem središču STO .
VIR: STO