V Festivalni dvorani v Ljubljani poteka že tretji Dan PR, na katerem bodo udeleženci lahko prisluhnili najnovejšim trendom in dobrim praksam v panogi odnosov z javnostmi.
Danes v Festivalni dvorani v Ljubljani poteka že tretji Dan PR, na katerem bodo udeleženci lahko prisluhnili najnovejšim trendom in dobrim praksam v panogi odnosov z javnostmi.
torek, 8. Oktober, 2024
Tina Guček Novinarka Marketing magazina
Foto: Martin Grazer
Prav o trendih sta v uvodnem predavanju spregovorili Mateja Črešnar, vodja prodaje, in Gabrijela Cojzer, strokovnjakinja za marketing iz Press Clippinga, ki sta izpostavili pet trendov, ki jih opažajo v njihovem podjetju.
Prvi je velik porast podkastov, saj gre za medijski format, ki je v zadnjih šestih letih dosegel približno 500-odstotno rast. Če je bilo leta 2018 v Sloveniji 51 podkastov, jih je danes tako že več kot 250.
Nenehno narašča tudi priljubljenost TikToka, ki velja za najhitreje rastoče družbeno omrežje v Sloveniji (beseda TikTok se je v letu 2023 v medijskih objavah pojavila več kot desettisočkrat). Priljubljenosti TikToka se zavedajo tako v podjetjih kot v največjih slovenskih medijih (svoje profile na tem omrežju imajo največje televizijske in časopisne hiše), prav tako pa je rast priljubljenosti TikToka vplivala na analitična orodja, sta dejali predavateljici.
Med trendi, ki so zadnje čase v porastu, so tudi umetna inteligenca, trajnostni razvoj in pojav novih spletnih portalov. Tudi število slednjih hitro raste, saj smo v zadnjem času v regiji dobili kar 500 novih spletnih portalov.
Ronaldo navdušil bolj kot olimpijske igre
Ob koncu sta Mateja Črešnar in Gabrijela Cojzer izpostavili še en zanimiv podatek, in sicer »medijski trend trenutka«, ki je letos spomladi prevzel Slovenijo. To je bil Christiano Ronaldo, ki se je s portugalsko reprezentanco marca pomeril s slovensko izbrano vrsto. V le dveh dneh so v Press Clippingu zabeležili 1300 medijskih objav na to temo, kar je več kot kateri koli drug dogodek. Za primer – globalni dogodek, kot so bile olimpijske igre, so zabeležile »le« 500 medijskih objav na dan.
Pogovor z Gabrijelo Cojzer in Matejo Črešnar lahko preberete na povezavi.
VIR: MM