Duševno zdravje predstavlja ključni del Novartisovih prizadevanj za dobrobit zaposlenih.
Duševno zdravje predstavlja ključni del Novartisovih prizadevanj za dobrobit zaposlenih. Novartis v Sloveniji je podprl kampanjo UNICEF-a Slovenija Stiske iz omaric, ki se osredotoča na porast duševnih stisk med otroki in mladostniki ter spodbuja pogovor o teh težavah. Kampanja je del dolgoročnega projekta »Kako se počutiš?«, s katerim UNICEF Slovenija ozavešča o pomembnosti duševnega zdravja otrok in mladostnikov. Letos je osrednja tema ob svetovnem dnevu duševnega zdravja duševno zdravje na delovnem mestu, kjer Novartis prav tako izpostavlja skrb za dobro počutje zaposlenih.
Po podatkih UNICEF-a Slovenija se vsak četrti mladostnik v Sloveniji sooča z duševnimi stiskami, vendar večina o tem ne spregovori z odraslimi. Kampanja Stiske iz omaric vključuje razstavo na Trgu republike v Ljubljani, kjer 90 šolskih omaric predstavlja anonimne zgodbe otrok o njihovih stiskah. Novartis znotraj svojih prizadevanj za skrb o duševnem zdravju zaposlenih s sodelovanjem v kampanji dodatno poudarja pomen skrbi za duševno zdravje med otroki in mladostniki. Petra Štefanič Anderluh, generalna direktorica Novartisa, je poudarila pomen odkritega pogovora o duševnih stiskah kot ključnega v vseh življenjskih obdobjih.
Uredništvo