Čez dober teden dni svoja vrata v Centru kulture Španski borci odpira 11. DIGGIT, dogodek o prihodnosti, na katerem bomo preverili aktualne in prihodnje trende ter nagradili najboljša digitalna dela.

Čez dober teden dni svoja vrata v Centru kulture Španski borci odpira 11. DIGGIT, dogodek o prihodnosti, na katerem bomo preverili aktualne in prihodnje trende ter nagradili najboljša digitalna dela.

Konferenco o trendih prihodnosti DIGGIT, ki bo 9. maja v Ljubljani, bo tudi letos pospremilo tekmovanje, ki bo nagradilo najboljša digitalna dela. Letošnje tekmovanje je doseglo rekordno število prijav, in sicer kar 89 del, zato je imela 15-članska žirija precej težko nalogo. Po večurni vroči debati so se odločili in izbrali najbolj izstopajoče kreativne ideje, inovativne rešitve in zasvojljive vsebine ter javno predstavili ožji izbor tekmovanja DIGGIT, ki ga najdete TU. Nekaj članov žirije smo pred večurnim žiriranjem uspeli vprašati, katerih trendov prihodnosti se najbolj veselijo.

KATERE SO NAJBOLJ ZAŽELENI TRENDI PRIHODNOSTI?

Sabina Bevc, vodja oddelka digitalnega trženja v spletni agenciji Optiweb, se najbolj veseli zakorakati v trende prihodnosti v oglaševalski industriji, predvsem na področju zasebnosti in personalizacije, inovativnih pristopov h grajenju uspešnih uporabniških izkušenj, kreativne učinkovitosti s pomočjo umetne inteligence (UI) in seveda na to, kaj nas čaka na področju iskanja talentov in rasti uspešnih ekip.

Tina Dobovšek (InstaCoach) se najbolj veseli premikov na področju tehnologije virtualne resničnosti in UI. »Medtem ko se večina boji prihajajoče dobe in morebitne nadvlade teh tako prepletajočih se tehnologij, jih sama spremljam z velikim zanimanjem. Komaj čakam, da vidim, kako vse nam bodo še olajšale vsakodnevna opravila v našem življenju, kako bodo oblikovale prihodnost dela, nam personalizirale določene izkušnje, vplivale na družbene dinamike in podobno. Veselim se razprav o tem, kako lahko ustrezno upravljamo s hitrim napredkom, da nam bodo te tehnologije služile na najboljši možni način.«

Simona Mladenović, vodja produktnega marketinga pri Petrolu, odgovarja, da bo tudi v prihodnje z veseljem spremljala, na kakšne načine bodo podjetja in blagovne znamke znale izkoristiti potencial, ki ga ponuja (relativno) novo družbeno omrežje Threads, in preizkušala nova UI-orodja, »ki nam bodo v prihodnosti zagotovo močno olajšala opravljanje določenih nalog. Hkrati me zelo zanima, kako bo Googlova integracija UI v svoj iskalnik vplivala na vedenje uporabnikov v fazi raziskovanja in kako se bodo posledično spremenile zahteve po optimizaciji spletnih strani oz. kakšna bo prihodnost iskalnega marketinga na splošno. Prepričana sem, da ga v obliki, kakršno poznamo danes, kmalu ne bo več. Čaka nas zelo zanimivo in zabavno obdobje. Vse novosti nam bodo seveda odprle polje izzivov, ki se jih danes sploh še ne zavedamo.«

/


Na to je pomislil tudi Kristijan Andoljšek, umetniški direktor pri Innovatifu, ki se kot arhitekt po izobrazbi najbolj zanima za razvoj gradenj stavb s 3D-tehnologijo, a pri tem poudarja: »Obstaja sicer nekaj uvidov in trendov, do katerih sem skeptičen in mi vzbujajo malce skrbi, a se pustim presenetiti.«

Marka Cerovška, strokovnega vodjo gradnje blagovne znamke pri Atlantic Grupi, najbolj vznemirjajo trendi na področju dobrega počutja in celostne skrbi zase. »Kot marketingašu se mi zdi to osnova za kreiranje navdihujočih zgodb. Veselijo in navdihujejo me tudi novosti na področju trajnostnega razvoja, tiste z vsebino, ki prinašajo merljivo korist za planet in so več od privlačnega napisa na embalaži.« Poleg tega ga zelo zanimajo tudi novosti na področju umetne inteligence, s poslovnega vidika predvsem tiste v smeri avtomatizacije procesov in boljše učinkovitosti. »Želel bi si več navdihujočih zgodb na področju družbene odgovornosti, medsebojne solidarnosti ter humanitarne pomoči,« še zatrjuje.

Avtor: Kaja Kovič,

VIR: Marketing magazin