Nova raziskava kaže, da ima zunanje oglaševanje precej nižji ogljični odtis v primerjavi z drugimi medijskimi kanali, s čimer najmanj škoduje planetu.

Nova raziskava kaže, da ima zunanje oglaševanje precej nižji ogljični odtis v primerjavi z drugimi medijskimi kanali, s čimer najmanj škoduje planetu.

Kaja Kovič novinarka Marketing Magazina

V Franciji sta svetovalna družbe KPMG Francija in Združenje zunanjih oglaševalcev (UPE) izračunala, da je zunanje oglaševanje (klasično in digitalno) kot medijski kanal glede na velikost doseženega občinstva najmanjši proizvajalec toplogrednih plinov in s tem ogljičnega odtisa.

Zunanje oglaševanje pa očitno ni le najbolj trajnostno, ampak trenutno tudi najbolj rastoče. To dokazuje nova raziskava Globalno poročilo o zunanjem oglaševanje, ki kaže, da je bila velikost svetovnega trga zunanjega oglaševanja še leta 2021 ocenjena na okoli 35 milijonov evrov, do leta pa naj bi dosegla mejnik 50 milijonov evrov. V raziskavo so vključili ključne igralce s tega področja, torej ponudnike oglaševanja zunaj doma, kot so Tokyu Agency, OOh!media., Phoenix Metropolis Media Holdings Limited, Asiaray, Bell Media, Stroer in drugi. Več o raziskavi si lahko preberete TU.

 

VIR: MM