Strokovna komisija je izbrala finaliste za nagrado Marketinška odličnost 2023, ki jo bodo podelili 30. maja na Slovenski marketinški konferenci.

Strokovna komisija je izbrala finaliste za nagrado Marketinška odličnost 2023, ki jo bodo podelili 30. maja na Slovenski marketinški konferenci.

Petra Čadež, predsednica Društva za marketing Slovenije, ki je vodila letošnjo komisijo nagrade Marketinška odličnost, pravi, da so se na letošnji razpis prijavili odlični marketinški projekti, ki so jih odlikovale tudi vrhunsko napisane prijave. V primerjavi s preteklimi leti je po njenih besedah opazen velik napredek. Strokovna komisija je v prijavah iskala prebojne projekte, ki ambiciozno rešujejo sodobne izzive poslovanja, pri tem pa je marketing glavno vodilo razvoja.

FINALISTI PA SO ...

V kategoriji
odličnost marketinške strategije:
  • »Argeta: Delež kruha« (Atlantic Grupa)
  • »Odličnost izvedbe strategije repozicioniranja blagovne znamke Donat« (Atlantic Grupa)
  • »Razvoj organizacijske kulture in marketinške funkcije, osredotočene na kupca« (Petrol)

V kategoriji
odličnost trajnostnega delovanja:
  • »Trajnostni program blagovne znamke Argeta: Spread good« (Atlantic Grupa)
  • »Bele embalaže« (Poslovni sistem Mercator)
  • »Okvir pomoči«, 2. sezona (NLB)
  • »Osvežitvene vožnje za starejše« (Zavarovalnica Triglav)

V kategoriji
marketinška odličnost kot odziv na izredne razmere:
  • »Iz zelene v modro: Marketinška in komunikacijska podpora Sberbank banke« (NLB)

V kategoriji
odličen korak pred drugimi:
  • »Argeta zelenjavni namazi relaunch (Atlantic Grupa)
  • »Bele embalaže« (Poslovni sistem Mercator)
  • »Verjamemo v uspehe – aktivacija športnih sponzorstev« (NLB)

Poleg Petre Čadež so v strokovni komisiji še Mojca Avšič (Petrol), Jure Bohinc (A1 Slovenija), Živa Čižman (Outfit7), Leon Korošec (Elan), Andrej Krajner (NLB), Viktorija Radojević Mavrič (Mercator), Janez Rakušček (Luna \TBWA), Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta UL) in Špela Žorž (SHIFT).

VIR: MM