6. in 7. junija 2024 se bomo družili v Portorožu, kje bo potekal 33. Slovenski oglaševalski festival (SOF). Žiriji bo letos predsedoval Boštjan Napotnik, kreativni direktor v agenciji Futura DDB.

6. in 7. junija 2024 se bomo družili v Portorožu, kje bo potekal 33. Slovenski oglaševalski festival (SOF). Žiriji bo letos predsedoval Boštjan Napotnik, kreativni direktor v agenciji Futura DDB.

Kot pravi, se je vabilo v žirijo zanj vedno izkazalo kot vstopnica na izjemno intenziven izobraževalen seminar. »Za osrednji nacionalni festival je namreč ključno, da se žiriranje ne izvaja le s številčnim ocenjevanjem, ampak se odločitve izkristalizirajo skozi argumentirane debate žirantov. Glede na sestavo žirije sem prepričan, da me tudi letos čaka zanimivo soočanje različnih mnenj in odkrivanje svežih pogledov na naše delo. Tega se res veselim in se zahvaljujem Svetu tekmovalnega programa SOF za zaupanje,« je povedal.

Poleg njega bodo v žiriji še Ivor Bogunić, direktor agencije Yootree, Gal Erbežnik, izvršni kreativni direktor v agenciji AV Studio, Eva Gradišnik, mlajša kreativna direktorica v agenciji Shift, Jure Korenč, kreativni direktor v Agenciji 101, Sara Mekinc, vodja vsebinskega oddelka, v Bold.Group, Jan Omahen, digitalni kreativni direktor v agenciji Luna \TBWA, Katja Petrin Dornik, kreativna direktorica v agenciji Herman & partnerji, Goran Radinović, ustanovitelj in kreativni direktor v agenciji Aritmija, Petja Selan, kreativna direktorica v Publicis Groupe Slovenia in Jure Tovrljan, izvršni kreativni direktor v agenciji Pristop.


Pridružene članice žirije v skupini Upravljanje blagovnih znamk in sekciji Odgovorno komuniciranje bodo Anita Bogataj Melihen, vodja globalnega marketinga za terapevtsko področje v Medis medical marketing company, Tina Kumelj, direktorica marketinga in korporativnega komuniciranja v Merkur trgovini in Nina Usnik, direktorica marketinga v Telemachu Slovenija.

VIR: MM