Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato smo se odločili, da jo objavimo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Špela Ramovš, vodja marketinga v AW SLO Distribution, in Anja Valiukevicius, medijska direktorica v Studiu Nexus.

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato smo se odločili, da jo objavimo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Špela Ramovš, vodja marketinga v AW SLO Distribution, in Anja Valiukevicius, medijska direktorica v Studiu Nexus.


JAZ IN ZNAMKE
Apple ali Samsung?
ŠR: Vsega po malo, vendar večinoma Apple.

AV:
Samsung.
Prosecco ali rosé?
ŠR: Rosé za ženske družbe, ob kosilu pa tudi cabernet sauvignon.

AV:
Rdeče vino.
Cubo ali As?
ŠR: Najraje skočim v Barbarello.

AV:
Verace in Ala Pršuterija.
Kindle ali tiskana knjiga?
ŠR: Tiskana knjiga, ker jo lahko prepognem in listam.

AV:
Brez pomisleka tiskana knjiga, če je le možno sveža iz knjigarne.😊
Netflix ali HBO?
ŠR: Disneyjeve risanke so trenutno najbolj gledan program pri nas.

AV:
Netflix za serije, filme še vedno najraje gledam v kinu.
Siol.net ali 24ur.com?
ŠR: Med njima bolj pogosto uporabljam 24ur.com.

AV:
Oboje. In še vse ostalo.
Radio Center ali Radio 1?
ŠR: Največkrat je kar podkast ali moja lestvica na Spotifyu.

AV:
Val 202.
Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?
ŠR: Konferenca v živo, zagotovo raje to.
AV: V živo, brez dvoma. Spletna srečanja le, če res ne gre drugače.

JAZ IN OGLAŠEVANJE
Največja marketinška poteza vseh časov je:
ŠR: Disneyland! Svoj svet. Za vse. Kjer se izgubiš v svoji domišljiji … Neizmeren prostor za kreativnost, kjer živi slogan Walta Disneyja: »If you can dream it, you can do it.«

AV:
Air Jordan.
Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:
ŠR: Nobena mi ni ostala posebej v spominu, je bilo pa veliko zanimivih primerov v preteklosti (recimo Slovenija moja dežela).

AV:
Bele embalaže.
Oglas, ki mi pride na pamet:
ŠR: Svežina po Hofer ceni.

AV:
CIK CAK zajčki.
Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:
ŠR: Patagonia, Hofer, Nespresso.

AV:
Bolj kot znamke me navdušujejo zgodbe.
Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #511/512.

VIR: MM