V agenciji Epidemic so pripravili aktivacijo z vplivneži, s katero so želeli razširiti zavedanje o novi wellness rivieri Term Čatež in jo pozicionirati kot idealno izbiro za zimski oddih.

Kratek opis akcije: Terme Čatež so ena od najbolj znanih slovenskih wellness destinacij, pred kratkim pa so predstavili svojo novo wellness riviero. Ob tem so angažirali agencijo Epidemic, da jim pomaga predstaviti luksuzno okolje in pozicionirati riviero kot »popolno lokacijo za prefinjen vikend oddih v zimskem času«.

Cilj je bil vključiti slovenske vplivneže, ki znajo prikazati vzdušje in opisati pozitivno izkušnjo obiska riviere ter uživanja v vsem, kar ponuja. Agencija Epidemic je vplivneže v imenu Term Čatež povabila, da skupaj s svojimi boljšimi polovicami ali prijatelji obiščejo novo lokacijo za oddih. Tam so nastale vsebine, ki prikazujejo, kako uživajo v razvajanju na rivieri in tako širijo zavedanje o vsem, kar se ponuja tistim, ki iščejo navdih za zimski oddih.

»Vsebine v obliki reelov in storijev prikazujejo moderno notranjost riviere, različne savne in bazene, predvsem pa pristno, pozitivno priporočilo vplivnežev, naj obiščejo Terme Čatež zaradi edinstvenega doživetja in sprostitve. Glede na številke je bila kampanja izjemno uspešna, saj je na Instagramu dosegla več kot pol milijona prikazov v enem mesecu,« pravijo v agenciji.

/
/

Elementi akcije:
sodelovanje z vplivneži na družbenih omrežjih                        

Predstavnik naročnika:
Vito Petan      

Vodji projekta v agenciji:
Anja Hrnjadović in Julija Ovsec       

Komunikacija z vplivneži:
Julia Peleszuk

Trajanje akcije:
december 2023 – januar 2024

VIR: Marketing Magazin