Letošnji Zeleni dan izpostavlja pomen zmanjševanja količine odpadkov, predvsem plastike za enkratno uporabo v turizmu.

Gre za področje, ki ga kot enega ključnih za še bolj trajnostni razvoj slovenskih destinacij in ponudnikov prepoznavajo tudi nosilci znaka Slovenia Green.
Nagrajenci platinastih znakov Slovenia Green Destination | Avtor Slovenska turistična organizacija
Zeleni dan slovenskega turizma v Sloveniji obeležujemo od leta 2017, namenjen pa je vsem turističnim deležnikom in partnerjem slovenskega turizma, ki so trajnostni razvoj postavili v samo jedro svojega delovanja. Tudi letošnji dogodek poteka v organizaciji Slovenske turistične organizacije in Konzorcija Slovenia Green, tokrat v sodelovanju s Centrom za podjetništvo in turizem Krško.

Ksenija Flegar, generalna direktorica Direktorata za turizem, je ob današnjem, trajnostni posvečenem dnevu, izpostavila, da se zadnjih nekaj let Slovenija na globalnem turističnem zemljevidu uspešno pozicionira kot trajnostna, zelena turistična destinacija, za kar smo prejeli že številne nagrade in priznanja. Povedala je, da je zelena shema slovenskega turizma postala vzorčni primer nacionalnega programa in certifikacijske sheme, ki je v mednarodnem prostoru prepoznana kot primer dobre prakse. "Zeleno zgodbo Slovenije bomo nadaljevali in nadgrajevali tudi v okviru nove Strategije slovenskega turizma 2022 – 2028.  Razvijali bomo zeleno butično ponudbo višje kakovosti, a z manjšim ogljičnim odtisom, z zmanjšanjem uporabe plastike za enkratno uporabo, z zelenimi investicijami in kratkimi nabavnimi verigami," poudarja Flegarjeva ter dodaja, da vse to počnemo za doseganje zastavljene vizije. Slednja je "Zelena butičnost, manjši odtis in večja vrednost za vse". 

Na Zelenem dnevu slovenskega turizma se že tradicionalno vsako leto podelijo znaki Slovenia Green destinacijam, ki so znak prvič pridobile ali so ga obnovile. Prav tako se podeli znak Slovenia Green ponudnikom, ki so v Zeleno shemo slovenskega turizma vstopile od lanskega Zelenega dneva (to je od 20. maja 2021), in sicer v šestih kategorijah: turistične atrakcije, turistične agencije, gostinski ponudniki, parki, naravna kopališča in nastanitve.


PR: MGRT