Merkur zavarovalnica v aktualni kampanji predstavlja prenovljeno ponudbo zdravstvenih zavarovanj. Slovensko različico krovne kampanje, ki jo je pripravila matična družba Merkur Versicherung, so zasnovali z agencijo bold.group.
Merkur zavarovalnica v aktualni kampanji predstavlja prenovljeno ponudbo zdravstvenih zavarovanj. Slovensko različico krovne kampanje, ki jo je pripravila matična družba Merkur Versicherung, so zasnovali z agencijo bold.group.
Kratek opis akcije: Merkur zavarovalnica je v novo leto vstopila z osveženo ponudbo zdravstvenih zavarovanj in asistenčnih storitev, ki poleg hitrejše in enostavnejše dostopnosti do celovite zdravstvene obravnave vsebuje tudi novosti na slovenskem trgu. Zavarovanje Merkur Rehabilitacija je prvo zavarovanje na trgu s kritjem zdraviliške rehabilitacije pri nas, zavarovanje Merkur Operacije+ pa denimo zavarovancem omogoča izvedbo nenujnih operativnih posegov v roku 30 dni. Matej Rožič, vodja marketinga Merkur zavarovalnice, odgovoren tudi za strateški marketing, je ob tem povedal: »Z akcijo želimo skozi simboliko zelene luči sporočiti, da zdravje svojih zavarovancev postavljamo na prvo mesto. S svojimi zdravstvenimi storitvami in produkti ponujamo celovito in strokovno zdravstveno oskrbo takrat, ko jo stranke najbolj potrebujejo.
Elementi akcije: televizijski, tiskani in radijski oglasi, spletno oglaševanje, oglasi na družbenih omrežjih, zunanje oglaševanje
Predstavnik naročnika: Matej Rožič
Vodja projekta: Lara Šteharnik
Oblikovalec: Jan Žurman
Direktorica vsebin: Sara Mekinc
Drugi sodelavci: Tom Zorman, Toni Petrovič, Rok Zajc in Oskar Šušteršič
VIR: MM