Zavarovalnica Triglav je v sodelovanju z agencijo Futura DDB v duhu košarkarske vročice pripravila kampanjo za Triglav komplet, kjer so v glavni vlogi slovenski reprezentanti.
Zavarovalnica Triglav je v sodelovanju z agencijo Futura DDB v duhu košarkarske vročice pripravila kampanjo za Triglav komplet, kjer so v glavni vlogi slovenski reprezentanti.
Kratek opis akcije: Zavarovalnica Triglav je kot sponzor slovenske košarkarske reprezentance ustvarila oglaševalsko akcijo, ki nadaljuje lanski ekipni koncept »Več nas je, bolje je!« in poudarja pomen ekipnega duha. Ta slogan je uporaben tako v športu kot pri promociji Triglav kompleta, saj se z več zavarovanji v kompletu povečujejo tudi popusti. Televizijski oglas, ki je osrednji del kampanje, prikazuje člane slovenske košarkarske reprezentance in simbolizira moč ekipnega sodelovanja. Več odličnih košarkarjev pomeni več zmag; več dobrih podaj vodi do več košev, več košev pa prinese več zmag. Podobno deluje tudi Zavarovalnica Triglav s Triglav kompletom – več zavarovanj, večji prihranki. Kreativna zasnova oglasa in celostne podobe akcije izhajata iz priljubljene košarkarske tradicije – ekipnega pozdrava, ki ga člani ekipe izvedejo pred in po vsaki tekmi. Ta pozdrav simbolizira ekipni duh in sodelovanje, kar je tudi jedro akcije »Več nas je, bolje je«.
Kratek opis akcije: Zavarovalnica Triglav je kot sponzor slovenske košarkarske reprezentance ustvarila oglaševalsko akcijo, ki nadaljuje lanski ekipni koncept »Več nas je, bolje je!« in poudarja pomen ekipnega duha. Ta slogan je uporaben tako v športu kot pri promociji Triglav kompleta, saj se z več zavarovanji v kompletu povečujejo tudi popusti. Televizijski oglas, ki je osrednji del kampanje, prikazuje člane slovenske košarkarske reprezentance in simbolizira moč ekipnega sodelovanja. Več odličnih košarkarjev pomeni več zmag; več dobrih podaj vodi do več košev, več košev pa prinese več zmag. Podobno deluje tudi Zavarovalnica Triglav s Triglav kompletom – več zavarovanj, večji prihranki. Kreativna zasnova oglasa in celostne podobe akcije izhajata iz priljubljene košarkarske tradicije – ekipnega pozdrava, ki ga člani ekipe izvedejo pred in po vsaki tekmi. Ta pozdrav simbolizira ekipni duh in sodelovanje, kar je tudi jedro akcije »Več nas je, bolje je«.
Elementi akcije: televizijski, tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja
Predstavniki naročnika: Maša Čeplak, Tjaša Kolenc Filipčič, Ana Razpotnik, Alenka Hlebec, Jaka Jauh in Dragan Petrevski
Direktorica in vodja projekta: Alenka Pulec Jurjevčič
Tekstopiski: Tina Križaj in Katarina Ferk
Družbena omrežja: Jasna Kogej Kraševec
Vodja oblikovanja: Vesna Žnidaršič
Oblikovalca: Daša Žerovnik in Jure Pogačnik
Produkcija: Black Lime
Režiser: Jakob Šuster
Fotograf: Sami Rahim