Spletno mesto pressnews.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi obiskovalcem strani
Tuš, slovenski trgovec z več kot tridesetletno tradicijo, z oglaševalsko akcijo »Zato grem v Tuš« na vseh glavnih medijskih kanalih komunicira svoje prednosti.
Kratek opis akcije: Kot naštevajo v Tušu, so njihove največje prednosti vsakodnevna svežina, kakovost, slovensko poreklo izdelkov, domač ambient in prijazno prodajno osebje, kar izpostavljajo tudi v svoji novi oglaševalski akciji.
Elementi akcije: televizijski oglas, digitalno in zunanje oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, spletna stran, komunikacija na prodajnih mestih Predstavnice naročnika: Živa Slokan, Nika Brodnik in Danijela Lakičevič Vodja projekta v agenciji: Petra Peršić Blažičko Kreativni direktor in tekstopisec: Siniša Waldinger Vodja produkcije: Anja Pečovnik Oblikovalka: Leopoldina Jovanovski Fotograf: Luka Svetic Produkcijska hiša: Bright Vision Režiserka: Marcella Zanki Medijska agencija: Media Publikum Medijsko načrtovanje in zakup: Maša Šolinc