Tuš, slovenski trgovec z več kot tridesetletno tradicijo, z oglaševalsko akcijo »Zato grem v Tuš« na vseh glavnih medijskih kanalih komunicira svoje prednosti.

Kratek opis akcije: Kot naštevajo v Tušu, so njihove največje prednosti vsakodnevna svežina, kakovost, slovensko poreklo izdelkov, domač ambient in prijazno prodajno osebje, kar izpostavljajo tudi v svoji novi oglaševalski akciji.




Elementi akcije:
televizijski oglas, digitalno in zunanje oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, spletna stran, komunikacija na prodajnih mestih

Predstavnice naročnika:
Živa Slokan, Nika Brodnik in Danijela Lakičevič

Vodja projekta v agenciji:
Petra Peršić Blažičko

Kreativni direktor in tekstopisec:
Siniša Waldinger

Vodja produkcije:
Anja Pečovnik

Oblikovalka:
Leopoldina Jovanovski

Fotograf:
Luka Svetic

Produkcijska hiša:
Bright Vision

Režiserka:
Marcella Zanki

Medijska agencija:
Media Publikum

Medijsko načrtovanje in zakup:
Maša Šolinc

VIR: MM