Tuš, slovenski trgovec z več kot tridesetletno tradicijo, z oglaševalsko akcijo »Zato grem v Tuš« na vseh glavnih medijskih kanalih komunicira svoje prednosti.
Kratek opis akcije: Kot naštevajo v Tušu, so njihove največje prednosti vsakodnevna svežina, kakovost, slovensko poreklo izdelkov, domač ambient in prijazno prodajno osebje, kar izpostavljajo tudi v svoji novi oglaševalski akciji.
Elementi akcije: televizijski oglas, digitalno in zunanje oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, spletna stran, komunikacija na prodajnih mestih
Predstavnice naročnika: Živa Slokan, Nika Brodnik in Danijela Lakičevič
Vodja projekta v agenciji: Petra Peršić Blažičko
Kreativni direktor in tekstopisec: Siniša Waldinger
Vodja produkcije: Anja Pečovnik
Oblikovalka: Leopoldina Jovanovski
Fotograf: Luka Svetic
Produkcijska hiša: Bright Vision
Režiserka: Marcella Zanki
Medijska agencija: Media Publikum
Medijsko načrtovanje in zakup: Maša Šolinc
Elementi akcije: televizijski oglas, digitalno in zunanje oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, spletna stran, komunikacija na prodajnih mestih
Predstavnice naročnika: Živa Slokan, Nika Brodnik in Danijela Lakičevič
Vodja projekta v agenciji: Petra Peršić Blažičko
Kreativni direktor in tekstopisec: Siniša Waldinger
Vodja produkcije: Anja Pečovnik
Oblikovalka: Leopoldina Jovanovski
Fotograf: Luka Svetic
Produkcijska hiša: Bright Vision
Režiserka: Marcella Zanki
Medijska agencija: Media Publikum
Medijsko načrtovanje in zakup: Maša Šolinc
VIR: MM