Morda malo provokativen naslov. Morda pa ravno pravšnji. To, da je znanje postalo odveč, je namreč eden od stereotipov, ki smo jih včeraj na prvem srečanju izpostavili koordinatorji projekta vseživljenjskega učenja. 12 regijskih koordinatorjev bo dobra štiri leta izvajalo vseslovenski projekt z enotnim poslanstvom: ustvariti gibanje, ki bo sprožilo in udejanilo drugačno kulturo izobraževanja.
Morda malo provokativen naslov. Morda pa ravno pravšnji. To, da je znanje postalo odveč, je namreč eden od stereotipov, ki smo jih včeraj na prvem srečanju izpostavili koordinatorji projekta vseživljenjskega učenja. 12 regijskih koordinatorjev bo dobra štiri leta izvajalo vseslovenski projekt z enotnim poslanstvom: ustvariti gibanje, ki bo sprožilo in udejanilo drugačno kulturo izobraževanja. Projekt sofinancirata Evropski socialni sklad plus in ministrstvo, nosilec je Andragoški center Slovenije (ACS), izvajalci pa ljudske univerze s svojimi partnerji. Uraden začetek projekta bo konec septembra, a že sedaj potekajo aktivnosti in priprave – in v slednje sodi tudi včerajšnje prvo srečanje.
Kaj sploh so cilji projekta? Vplivati na spremembo učne kulture odraslih, uveljaviti nove oblike načinov ozaveščanja o pomenu in vlogi nenehnega učenja in njegova krepitev prepoznavnosti, pomena in ugleda. Morda se sliši premalo ‘žmohtno’; a je projekt izpostavil nekaj ključnih problemov.
Kje so »črne luknje znanja« v Sloveniji?
Tokrat ne bom pisala o tem, ali nam primanjkuje kritičnega razmišljanja in ali smo dobri v bralni pismenosti ali ne. Izpostavljam drug problem, o katerem se morda ne razpravlja dovolj – in to je, ali smo res družba, v kateri imamo vsi enake in enakovredne možnosti dostopa do znanja.
VIR: Navdihni.me