Zavarovalnica Generali skupaj z agencijo Pristop nadaljuje s komunikacijo programa prednosti Generali ZAME. Nagovor »Kaj je zame?« so nadgradili z nagovorom »Zakaj zame?«
Zavarovalnica Generali skupaj z agencijo Pristop nadaljuje s komunikacijo programa prednosti Generali ZAME. Nagovor »Kaj je zame?« so nadgradili z nagovorom »Zakaj zame?«
Opis akcije: Po uspešni predstavitvi programa z nagovorom »Kaj je ZAME?« je tokrat v ospredju vprašanje »Zakaj ZAME?«
Kot nakazuje že ime, je odgovorov zelo veliko, saj bodo tudi tisti, ki niso zavarovanci Generali, našli nekaj zase. Vsem odgovorom je skupno, da navdušujejo na najrazličnejše načine – od popustov na najrazličnejša zavarovanja do ugodnosti pri partnerjih po vsej Sloveniji ter nasvetov za zdrav vsakdan. Komunikacijska akcija spodbuja in nagrajuje vse, ki radi aktivno preživljajo prosti čas, skrbijo za zdravje in uživajo v ugodnostih po njihovem okusu.
Z oglaševalsko akcijo Generali ZAME nadaljuje grajenje prepoznavnosti in neposredno izpostavljanje konkretnih prednosti. Tako bodo tudi tisti, ki se Generaliju še niso pridružili, prepoznali številne ugodnosti, ki jih prinaša Generalijeva zaveza vseživljenjskega partnerstva, obstoječe stranke pa bodo za svojo zvestobo dodatno nagrajene, pravijo snovalci akcije.
Komunikacija se v nagovorih prilagaja različnim oglaševalskim kanalom – na družbenih omrežjih na primer pozornost vzbuja z izpostavljanjem zanimivosti partnerjev iz vse Slovenije.
Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja
Predstavniki naročnika: oddelka za marketing in odnose z javnostmi ter za podporo strankam
Agencija: Pristop
Vodja projekta: Nika Perovšek
Asistentka vodje projekta: Ivana Laharnar
Tekstopisec: Peter Zabret
Umetniški direktor: Rok Flego
Izvedbeni oblikovalec in postproducent: Matic Klemen
VIR: MM