Na prodajno mesto Lukovica zavijemo s štajerske avtoceste iz smeri Celja proti Ljubljani, lokacija pa je z dovozom iz lokalne ceste zelo zanimiva tudi za domačine Lukovice.
Na prodajno mesto Lukovica zavijemo s štajerske avtoceste iz smeri Celja proti Ljubljani, lokacija pa je z dovozom iz lokalne ceste zelo zanimiva tudi za domačine Lukovice. Odkar pa smo tukaj v začetku marca postavili fitnes na prostem, pa priljubljenost lokacije samo narašča, saj kot pravi rek sodobnega časa, da vsaka športna aktivnost blagodejno vpliva na telo ter razbistri misli, pride vsaka športna aktivnost med potjo še kako zelo prav.
Poslovodja Nika Šajn o novosti pove: »Fitnes je zanimiva stvar tako za turiste kot za redne stranke in domačine. V teh prvih pomladnih dnevih že opažamo, da se naše stranke ob lepem vremenu tukaj rade zadržijo.« Struktura strank na PM Lukovica se skozi leto sicer nekoliko spreminja. Najpogostejše so stranke, ki so v dnevnem tranzitu na poti v Ljubljano in nazaj. Ob praznikih v sosednjih državah je čutiti povečan promet, ko se domov vračajo Avstrijci, Nemci in Slovaki. Posebnost so italijanske počitnice Ferragosto, saj imajo v tem času gnečo čez celoten teden. Med vikendi, predvsem v večernih urah, pa je čutiti povečan obisk tudi ob dogodkih v Ljubljani ali v lokalnem okolju.
Ekipa na PM Lukovica je mlada, z večino predstavnic nežnejšega spola, ki med sabo izvrstno sodelujejo. »Na prodajnem mestu imamo dobro klimo in vzdušje, ki se kaže tudi v sami produktivnosti zaposlenih,« pove Šajnova. Kolektiv poleg nje sestavljajo pomočnik David Golavšek, vodja kulinarike Metoda Hribar in prodajalci Gregor Herlič, Natalija Huber, Nina Merzel, Jani Doblekar, Taja Zore, Tina Šumah, Anja Slapnik, Ema Rajsar, Darja Janeček, Blažka Klančišar, Ana Marija Jamšek, Petra Furman in Maša Šporn. Stranke prodajno mesto pohvalijo po visoki ustrežljivosti prodajnega osebja, povedo tudi, da se zaradi tega sem rade vračajo.
Idejo fitnesa na prostem je pohvalil tudi Žan Podhraški, dolgoletni poslovodja PM Lukovica, ki je vodenje z aprilom predal Niki Šajn, ko se je podal v novi karierni izziv vodenja prodajnih mest: »Sama ideja fitnesa je odlična, ker omogoča nekakšno vrsto sprostitve strankam v tranzitu. Poleg tega je to tudi prva takšna oblika fitnesa v lokalnem okolju,« z njo pa uresničujemo tudi poslanstvo Petrola v gradnji najboljše uporabniške izkušnje za naše stranke. »Rad bi pohvalil tudi tukajšnjo ekipo zaposlenih, ki je sproščena in visoko motivirana. Z veseljem mi je bilo delati z njimi!« je za konec še dodal Podhraški, ki je te dni dni že polno zaposlen z aktivnostmi v vodenju prodajnih mest znotraj OEM Celje.
Ergonomski poligon na prostem je del strateških razvojnih aktivnosti POS 2.0 s katerimi z usmerjenostjo v kupca posodobljamo in moderniziramo prodajna mesta.
VIR: Petrol