Zavarovalnica Sava verjame, da mora biti otroški svet pisan in brezskrben, zato je v tokratni komunikacijski akciji za barve otroškega sveta poskrbela tudi dobesedno.
Zavarovalnica Sava verjame, da mora biti otroški svet pisan in brezskrben, zato je v tokratni komunikacijski akciji za barve otroškega sveta poskrbela tudi dobesedno.
Opis kampanje: Barve so izjemno pomemben del otroškega sveta in risanje je ena od aktivnosti, ki dajejo domišljiji prosto pot, pomagajo razvijati motorične in mentalne sposobnosti. A kar je še pomembneje, simbolizira »pisano otroštvo« tudi razigranost in brezskrbnost, torej svet, v katerem bi morali odraščati vsi otroci. Zato so se v Zavarovalnici Sava povezali s podjetjem Jolly, enim največjih in najbolj priljubljenih proizvajalcev barvic, in skupaj s kreativno agencijo Luna \TBWA zasnovali oglaševalsko akcijo, ki bo na več načinov pobarvala življenja otrok, tudi tistih v stiski. Več kot 500 otrok, katerih starši bodo sklenili Nezgodno zavarovanje otrok in šolske mladine, bodo tako nagradili s personaliziranimi Jolly izdelki in temu dodali še dobrodelno noto. Ker prav zares verjamejo, da bi moralo biti čisto vsako otroštvo pisano in brezskrbno, bodo del sredstev namenili Zvezi prijateljev mladine Slovenije, Jolly pa jih bo razveselil še z barvicami.
Opis kampanje: Barve so izjemno pomemben del otroškega sveta in risanje je ena od aktivnosti, ki dajejo domišljiji prosto pot, pomagajo razvijati motorične in mentalne sposobnosti. A kar je še pomembneje, simbolizira »pisano otroštvo« tudi razigranost in brezskrbnost, torej svet, v katerem bi morali odraščati vsi otroci. Zato so se v Zavarovalnici Sava povezali s podjetjem Jolly, enim največjih in najbolj priljubljenih proizvajalcev barvic, in skupaj s kreativno agencijo Luna \TBWA zasnovali oglaševalsko akcijo, ki bo na več načinov pobarvala življenja otrok, tudi tistih v stiski. Več kot 500 otrok, katerih starši bodo sklenili Nezgodno zavarovanje otrok in šolske mladine, bodo tako nagradili s personaliziranimi Jolly izdelki in temu dodali še dobrodelno noto. Ker prav zares verjamejo, da bi moralo biti čisto vsako otroštvo pisano in brezskrbno, bodo del sredstev namenili Zvezi prijateljev mladine Slovenije, Jolly pa jih bo razveselil še z barvicami.
Vse otroke, ki radi ustvarjajo, ne glede na to, če so njihovi zavarovanci ali ne, pa so povabili še k natečaju z naslovom Vse barve odraščanja. Z otroško risbico, ki jo starši oddajo na spletni strani, lahko otroci zasijejo v svoji kreativni luči in se potegujejo za personalizirane Jolly izdelke.
Z akcijo so v Zavarovalnici Sava združili prijetno s koristnim in ne le, da spodbujajo domišljijo in kreativnost brezskrbnega otroštva, z natečajem želijo na primeren način širiti tudi zavest o pomenu varnosti in skrbi za vse otroke. Da bo njihov svet še bolj pisan.
Elementi akcije: spletno oglaševanje, spletno mesto, oglasi na družbenih omrežjih, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, sodelovanje z vplivneži
Predstavnice naročnika: Karin Vidonja, Lucija Medved, Jona Bale, Špela Kregar
Direktorica projekta: Sanja Hudin
Vodji projekta: Katja Knific, Rok Travižan
Kreativna direktorica: Medeja Kraševec
Tekstopisec: Blaž Žnidarec
Umetniški direktor: Miha Avsenik
Oblikovalka: Pia Požek
Mlajša digitalna strateginja: Lara Mlakar
Upravljavka digitalnih vsebin: Laura Kovše
Partnerja projekta: Jolly, Zveza prijateljev mladine
VIR: MM Marketing Magazin