Zlati boben, mednarodni festivali kreativnosti, beleži večje število prijavljenih del kot lani. Največ jih prihaja iz Ukrajine, sledijo pa ji dela iz Romunije, Poljske, Slovaške, Madžarske in Bolgarije, v tekmo pa so svoje najboljše kampanje prijavile tudi slovenske agencije.
Zlati boben, mednarodni festivali kreativnosti, beleži večje število prijavljenih del kot lani. Največ jih prihaja iz Ukrajine, sledijo pa ji dela iz Romunije, Poljske, Slovaške, Madžarske in Bolgarije, v tekmo pa so svoje najboljše kampanje prijavile tudi slovenske agencije.
Več kot polovica letošnjih del prihaja iz strani neodvisnih agencij, nova sekcija Kreativna medijska odličnost je presegla pričakovanja organizatorjev. Zmagovalci bodo znani 10. oktobra na slavnostni podelitvi nagrad, ki jo omogoča Mastercard. Moto Zlatega bobna ostaja ostra tekma, dobra šola, živa žurka in hudičev izziv.
Prijave v letošnjo tekmo so zaprte. Mednarodne žirije so že začele z ocenjevanjem prijavljenih del.
Oglaševalci, agencije in drugi strokovnjaki za trženjske komunikacije so letos svoja dela prijavili v 5 različnih sekcij: Enokanalno, Večkanalno, Obrtno odličnost, Kreativno medijsko odličnost, Kreativno poslovno odličnost in posebno sekcijo Vse žirije.
Miha Bevc, direktor tekmovanja,je povedal: “Zlati boben tradicionalno igra pomembno vlogo znotraj kreativne, marketinške in oglaševalske skupnosti v evropskem oglaševalskem prostoru. Zato smo izjemno ponosni, da se je festival letos vrnil še močnejši. Agencije in naročniki iz kar 29 držav so letos prijavili svoja dela. Največ jih prihaja iz Ukrajine, Romunije, Poljske, Slovaške, Madžarske in Bolgarije, najboljši odziv iz novih trgov pa prihaja iz Švedske. Veselimo se ponovnega srečanja doma, v Portorožu.”
Špela Levičnik Oblak, direktorica tekmovanja, je dodala: “Z navdušenjem sporočamo, da je nova sekcija Kreativna medijska odličnost prejela kar 128 prijavljenih del, ki se bodo potegovala za nagrade. Še vedno pa z največ prijavami vodi Enokanalna sekcija, pri čemer so Tisk, Film in Zunanje oglaševanje najmočnejše kategorije. Verjamem, da nas čaka odlično tekmovanje, polno izjemnih, svežih in navdušujočih idej. Zmagovalce bomo z bučnim aplavzom pozdravili na najprestižnejšem festivalu v regiji in širše.”
Mednarodne žirije, ki bodo odločale o zmagovalcih, vodijo izjemni in mednarodno nagrajeni strokovnjaki iz celega sveta: Pancho Cassis, partner in globalni kreativni direktor pri agenciji DAVID ZDA/Španija, Aaron Starkman, globalni glavni kreativni direktor pri agenciji Rethink iz Kanade, Ashwini Deshpande, soustanoviteljica in direktorica oblikovalskega studia Elephant Design v Indiji, Barbara Evans, vodilna partnerica pri medijski agenciji Mediaplus Group iz Nemčije in Daniela Iebba, globalna direktorica komunikacij za znamko Heineken® iz Nizozemske.
Vrhunec Zlatega bobna bo zagotovo slavnostna podelitev nagrad, kjer bomo skupaj proslavili izjemno kreativnost in razglasili najboljše med najboljšimi: zmagovalca tekmovanja za Mlade bobnarje, ki ga podpira Slovenska turistična organizacija, dobitnike bronastih, srebrnih, zlatih in velikih nagrad Zlati boben, dobitnike nagrad Znamka leta, Najboljše družbeno dobro, Najboljši lokalni duh in nove nagrade, ki jo podpira Telemach Slovenija – »Game Changer«.
Razglasili bomo tudi zmagovalno agencijo nagrade agencija leta v regiji Adriatik, ki jo podpira Zavarovalnica Triglav, dobitnike nagrad za Neodvisno agencijo leta, ki jo podpira Allfred.io, Agencijo leta, Produkcijsko agencijo leta, Digitalno agencijo leta, Medijsko agencijo leta, ki jo podpira BH Telecom, Kreativnega direktorja leta, ki jo podpira Elan ter Agencijsko mrežo leta. Med podelitvijo nagrad bomo na odru pozdravili tudi novega člana Galerije slavnih.
Finalisti tekmovanja bodo znani 2. oktobra ob 8. uri.
Zmagovalci bodo razglašeni 10. oktobra ob 20. uri, na slavnostni podelitvi nagrad, ki jo omogoča Mastercard.
Več o tekmi Zlatega bobna: goldendrum.com/competition/competition-about
Tekmovanje za Mlade bobnarje je prejelo kreativne rešitve iz 17 držav
Letošnji izziv za oblikovanje plakata ali serije plakatov z naslovom »Na zmenku z mojstrovino« so sprejeli mladi kreativci iz kar 17 držav.
Zmagovalec tekmovanja za Mlade bobnarje bo prejel nagrado v vrednosti 1.000 EUR, najboljša ustvarjalna rešitev pa bo tudi razglašena na zaključni podelitvi nagrad Zlatega bobna.
Najboljšo kreativno rešitev bo izbrala petčlanska žirija pod vodstvom Mykole Kovalenka, ustanovitelja in oblikovalnega direktorja pri Mykola Kovalenko Studio v Ukrajini in na Slovaškem, ki je tekom svoje kariere prejel več kot 150 nagrad na mednarodnih festivalih oblikovanja.
Več o tekmovanju za Mlade bobnarje: goldendrum.com/competition/young-drummers-competition
Razkrit je festivalski program
Na oder Zlatega bobna bo stopilo 16 vrhunskih strokovnjakov. Obiskovalci se bodo lahko družili v prijetni atmosferi otvoritvene zabave v Portorožu in zaključne zabave v Piranu.
Festivalsko dogajanje bo 9. oktobra odprl nepozabni »Warming up Party«, ki ga podpira Radio Capris, v News Café Bernardin v Portorožu.
Že naslednji dan, 10. oktobra, se bo na odru Zlatega bobna zvrstila vrsta navdihujočih govorcev, ki bodo delili svoje znanje in izkušnje. Udeleženci bodo lahko prisluhnili Amy Rodgers, vodji vsebine pri mednarodni lestvici kreativnosti WARC Creative, ki bo raziskovala vprašanje krize v kreativni učinkovitosti. Sledili ji bosta Barbara Evans, upravna partnerica pri Mediaplus Group, in Eva Bodecker Thunborg, izvršna direktorica pri Mediaplus Nordic. Skupaj se bosta poglobili v tematiko trajnosti v oglaševanju, medtem ko bo Kinga Grzelewska, partnerica pri agenciji MullenLowe iz Varšave, odgovorila na vprašanje ali lahko oglaševanje reši svet. Z nami bodo tudi Elav Horwitz, izvršna podpredsednica in globalna direktorica za inovacije pri McCann Worldgroup, Emiliano González De Pietri, glavni kreativni direktor pri McCann, Španija, in Catalin Dobre, so-izvršni direktor in glavni kreativni direktor pri McCann Worldgroup Romania ter regionalni kreativni direktor pri McCann v srednji in vzhodni Evropi, ki bodo razpravljali o dobrih in slabih straneh umetne inteligence.
Rob Chalmers, vodja oddelka za izkušnje pri mreži Dentsu Creative za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko, se bo lotil izkušenj znamk v času eksponentnih sprememb in pojasnil silnice, ki vplivajo na odnos med potrošniki in znamkami. Sledila bo Mastercardova okrogla miza, na kateri bodo Jerzy Hołub, direktor trženja pri Mastercard Poljska, Češka in Slovaška, Andrej Krajner, direktor komunikacij pri NLB Group Slovenija, in Dariusz Maciołek, upravni direktor marketinga in komunikacij pri Bank BNP Paribas iz Poljske, razpravljali o konkurenčni prednosti, ki jo lahko podjetju prinašajo okoljski, družbeni in upravljalski dejavniki.
V Portorož prihajajo tudi Ashwini Deshpande, soustanoviteljica in direktorica oblikovalskega studia Elephant Design iz Indije, ki bo predstavila raznovrstnost oblikovanja v Indiji, Daniela Iebba, direktorica komunikacij za globalno blagovno znamko Heineken,in Mihnea Gheorghiu, glavni kreativni direktor pri Le Pub Global, ki bosta razkrila kreativni pristop blagovne znamke Heineken, znamke, ki je na Zlatem bobnu kar dvakrat prejela prestižni naziv Znamka leta.
Dániel Kabai, vodja kreativne strategije pri Netflixu za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko bo predstavil zanimive vsebine s katerimi Netflixovim naročnikom pomagajo odkrivati nove filme in serije, za konec pa bo spregovoril še Barney Worfolk-Smith, upravni direktor pri tehnološko-raziskovalni agenciji DAIVID za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko, ki bo govoril o razumevanju čustev v oglasih z uporabo umetne inteligence.
Vrhunec festivala bo večerna podelitev nagrad, ki jo podpira Mastercard. Festivalsko dogajanje bomo zaključili na »Golden Star Party«, kjer bomo ob ritmih HitRadia Center v Caffe Teatru Piran proslavili letošnje zmagovalce.
Več informacij o programu: goldendrum.com/program/monday
Razglasitev finalistov: 2. oktober ob 8.00
Podelitev nagrad, ki jo omogoča Mastercard: 10. oktober ob 20.00
Festival Zlati boben se bo letos odvijal 9. in 10. oktobra v Grand hotelu Bernardin v Portorožu.
VIR: Računalniške novice