Pri Gorenjski banki so v sodelovanju z Agencijo 101 zasnovali komunikacijsko akcijo, ki sporoča, da nikoli ne bo prišel boljši trenutek za sanjski dom ali počitnice, kot je tukaj in zdaj.

Pri Gorenjski banki so v sodelovanju z Agencijo 101 zasnovali komunikacijsko akcijo, ki sporoča, da nikoli ne bo prišel boljši trenutek za sanjski dom ali počitnice, kot je tukaj in zdaj.

Kratek opis akcije: »Naslednje leto, enkrat, nekoč … Naj gre za idealen dom ali popolne počitnice, uresničenje sanj radi odlagamo na trenutek nekje v prihodnosti. A življenje nam z leti večkrat pokaže, da je prekratko, da bi se obremenjevali, da si nečesa ne bi privoščili, da bi svoje načrte odlagali na jutri,« pravijo snovalci akcije, ki nas z velikimi oglasnimi plakati, svetlobnimi oglasnimi plakati, digitalnimi in radijskimi oglasi ter oglasi na družbenih omrežjih spominjajo, da je življenje prekratko, da ga ne bi živeli na svojem ali ga uživali. »Sploh zdaj, ko je prvi korak do cilja še preprostejši, saj Gorenjska banka ob sklenitvi stanovanjskega ali potrošniškega kredita ponuja akcijsko obrestno mero,« dodajajo.

Da bo uresničenje sanj, ki jih kar naprej odlagamo, še lažje, so zasnovali tudi slikovni kviz, ki nam razkrije popolno počitniško destinacijo. Zabavna aktivacija vsebinsko obogati poletno obarvano komunikacijsko akcijo, že kmalu pa bo dobila pametno nadgradnjo.


Elementi akcije:
zunanje in radijsko oglaševanje, prodajna mesta, digitalno oglaševanje, družbena omrežja, lastni kanali, kviz, orodja umetne inteligence

Predstavnice naročnika:
Maruša Nučič, Sandra Njegovan, Lina Bevc Taseski in Eva Vojsk

Vodja projekta v agenciji:
Kaja Gabrijelčič

Kreativna direktorica:
Ana Šušteršič

Umetniški direktor:
Primož Kos

Oblikovalec:
Aleš Vrbančič

Tekstopiska:
Eva Gjörek 

Digitalni strateg:
Uroš Svenšek

Družbena omrežja:
Jan Zavratnik

Digitalni zakup:
Matej Peternel

Trajanje akcije:
julij 2023

VIR: MM