Družba Petrol na svoja prodajna mesta uvaja ergonomske poligone, s čimer se osredotoča na varnost voznikov in aktiven življenjski slog. Prvi primer ergonomskega poligona je umeščen ob prodajnem mestu Lukovica, kjer številni turisti opravijo postanek na poti na počitnice.
Družba Petrol na svoja prodajna mesta uvaja ergonomske poligone, s čimer se osredotoča na varnost voznikov in aktiven življenjski slog. Prvi primer ergonomskega poligona je umeščen ob prodajnem mestu Lukovica, kjer številni turisti opravijo postanek na poti na počitnice.
Povečan promet na cestah med turistično sezono se odraža tudi v večjem obisku Petrolovih prodajnih mest. Vozniki se ustavljajo predvsem z namenom točenja goriva, električnega polnjenja, okrepčila ali pa samo z željo po kratkem postanku pred nadaljevanjem poti. Ob določenih prodajnih mestih so že danes postavljene mize in klopi za obedovanje, ponekod tudi otroška igrala. V skladu s strateško iniciativo, v kateri v skupini Petrol z usmerjenostjo v kupca razvijajo in modernizirajo prodajna mesta, so zagnali projekt postavitve ergonomskih poligonov na najbolj obiskanih prodajnih mestih. Prvi tovrstni poligon že stoji na Lukovici.
Ergonomski poligoni so namenjeni aktivnemu postanku, počitku in sprostitvi na poti. Omogočajo varno in učinkovito izvedbo aktivnega odmora v naravi. S pomočjo orodij, ki so vključena v poligon, lahko obiskovalci opravijo vadbo, izboljšajo razpoloženje in sposobnost za nadaljevanje vožnje. Aktivni postanki so še posebej pomembni na daljših poteh in lahko pozitivno prispevajo k večji varnosti v prometu. Številni udeleženci v prometu namreč pogosto pozabijo, da dolgotrajna vožnja povzroča utrujenost.
»Veseli nas, da kot prvi v regiji ponujamo celovito izkušnjo aktivnega postanka tako za otroke kot za odrasle. Ob postanku na naših prodajnih mestih želimo strankam pomagati do kakovostne sprostitve in počitka, hkrati pa zagotavljamo prostor za sproščanje odvečne energije, ki jo lahko vozniki in njihovi sopotniki usmerijo v gibanje in zabavo. S tem projektom prispevamo k uresničevanju cilja postati najboljša izbira na poti,« pojasnjuje ozadje projekta Igor Maletič, iz Razvoja fizičnih prodajnih mest v Petrolu.
Uporabniki poligona so navdušeni nad inovacijo. »Ergonomski poligon se je izkazal za pravo atrakcijo, ki pritegne tako turiste kot naše redne stranke in domačine,« poudarja Mario Gorenjak, poslovodja na prodajnem mestu Lukovica. »Naše stranke potrjujejo, da priložnost za fizično aktivnost med potjo obogati njihovo izkušnjo in prispeva k boljšemu počutju,« dodaja.
Glede na odlične odzive obiskovalcev so se v Petrolu odločili, da s projektom nadaljujejo. Trenutno so v procesu preučevanja možnosti umestitve poligona na preostalih lokacijah prodajnih mest v Sloveniji. Podporo pri nadaljevanju tovrstne iniciative je izrazil tudi DARS.
Ergonomski poligon vključuje orodja za vse mišične skupine
Ergonomski poligon na prodajnem mestu Lukovica je sestavljen iz setov naprav za razgibavanje vseh mišičnih skupin. Obiskovalcem je tako na voljo horizontalni in vertikalni letvenik, drogovi na različnih višinah, krogi, uteži na drogu in trakovi z držali. Ob vsaki napravi je nameščena QR koda, ki obiskovalce vodi do aplikacije z navodili za uporabo orodij ter zbirke videoposnetkov s pravilnim prikazom vaj. Del ergonomskega poligona je tudi pametna klopca s 3G in bluetooth povezavo, pametni koš ter komplet miz s klopmi za različne namene.
VIR: Petrol