Dogodek ob zaključku kariere Gorana Dragića je eden od tistih, ki bodo še dolgo odmevali v slovenskem športnem prostoru. Pri MM-u smo se pogovarjali z Anjo Rebek (Fabulatorij) in Matejem Avanzom (Spontanzo), kjer so poskrbeli za organizacijo dogodka.

Dogodek ob zaključku kariere Gorana Dragića je eden od tistih, ki bodo še dolgo odmevali v slovenskem športnem prostoru. Pri MM-u smo se pogovarjali z Anjo Rebek (Fabulatorij) in Matejem Avanzom (Spontanzo), kjer so poskrbeli za organizacijo dogodka.

Kot pravita sogovornika, gre za projekt, ki je primer dobre prakse, saj je plod sodelovanja med številnimi sodelujočimi. Celotno zgodbo je vodilo podjetje Spontanzo na čelu z Matejem Avanzom, ki si je projekt tudi zamislil in ga vodil. Sledila je Anja Rebek z njenim Fabulatorijem. »Prav najina naveza je bila gorivo za dogodek, na katerem so skupaj stopile ekipe obeh podjetij, dodatno pa še Sport Media Focus s Tomažem Ambrožičem in ekipo, ki je odlično vodila področja TV-oglaševanja, VIP-segmenta in skupaj z Gostinstvom Jezeršek cateringa. Povezali smo se konkurenti, združili smo moči na krilih združevalne energije Gogija in slovenskega športa,« pravita. Dodata, da so skupaj napisali resnično globalno zgodbo, ki so jo – po večmesečnem delu skupaj s Slovensko turistično organizacijo (STO) in Spiritom – neposredno prenašali na aplikaciji NBA in poleg ZDA še televizije iz desetih držav. Vsebine na družbenih medijih pa so šle ne le v stotine milijonov, ampak celo v milijarde ogledov. »Ta del, da je Slovenija opozorila nase, smo verjetno izpeljali celo nekajkrat bolje, kot smo si predstavljali v največjih sanjah, in odtis v mednarodnih javnostih je impresiven,« sta zadovoljna.

/

»Organizacijski, kreativni, večplasten presežek«

Od začetne ideje pa do končne izvedbe so minila kar tri leta, od uvodnega usklajevalno-operativnega sestanka Gorana Dragića in Mateja Avanza pa trinajst mesecev. »V tem času je projekt rasel ter se razvijal in iz dneva v dan postajal vse bolj kompleksen – malo načrtno, malo pa tudi spontano. Prvi korak je bila odločitev za termin dogodka, drugi rezervacija dvorane Stožice, sledili so rezervacija hotela, začetek vzpostavljanja stikov z igralci ter priprava komunikacijske, vsebinske in kreativne strategije,« navajata sogovornika.

Nato se je projekt razrasel na številne podprojekte, od tekme, gala večerje, »business talka« in zabave po dogodku do dokumentarnega filma, trenerskega seminarja in dobrodelnosti. V ožji ekipi je sodelovalo petnajst ljudi, a je bilo nazadnje skupaj s prostovoljci in nastopajočimi v izvedbo vizije vključenih preko 1000 ljudi. »Vztrajali pa smo na tem, da bodo razen igralcev vsi nastopajoči Slovenci. Želeli smo dokazati, da je tudi zgolj in samo z domačim znanjem v Sloveniji mogoče narediti organizacijski, kreativni, večplasten presežek. Vsi nam pravijo, da smo šokirali domačo in tujo javnost,« izvemo.

Izposojene nogavice in burek po
afterpartyju

Anjo Rebek in Matej Avanzo še povesta, da je bilo izzivov, povezanih z organizacijo, ogromno, razraščali pa so se iz dneva v dan. »Število e-sporočil je hitro naraščalo in v zadnjih tednih je vsak od nas dnevno odgovarjal na več kot 300 e-sporočil. Logistika, usklajevanje, dva TV-prenosa, sprejemanje strateških odločitev, usklajevanje vseh deležnikov, zbiranje sredstev za izvedbo projekta, nabiranje sredstev za dobrodelnost, medijski načrt, umeščanje tridesetih sponzorjev in partnerjev v projekt, varnostni vidik dogodka, skratka, bilo je ogromno odrekanja, sestankov, solz, razmišljanja, smeha, veselja, skrbi, a nazadnje je projekt vseobsegajoče izvrstno uspel,« pravita in dodata, da se je v tem času nabralo tudi ogromno anekdot. Gogi je na primer na gala večerji nosil Matejeve nogavice, ker je svoje v naglici pozabil prinesti v hotel. »Pa to, da smo z Gogijem na poti na obmorsko snemanje v kombiju jedli sendviče z bencinske črpalke in da smo afterparty zaključili ob slastnem bureku,« povesta v smehu.

Slovenski na neslovenski način

Organizatorji so imeli pri snovanju dogodka popolnoma proste roke in so lahko vsebinsko projekt vodili neodvisno, samostojno in drugače, ne da bi se morali prilagajati partnerjem oz. sponzorjem. »Želeli smo si biti slovenski na neslovenski način. Ponosno, z jasnimi sporočili, zgodbo, presenečenji, dovršenimi detajli. Partnerjem in sponzorjem smo odprli vrata, jih precizno umeščali v zanje pripravljene ideje, prostore, znamčenje, odkupili smo celoten oglasni prostor med dvodnevnim dogodkom na TV SLO, sklenili partnerstva ne samo z RTV Slovenija, ampak tudi z Europlakatom in še mnogimi. A vse smo prepričali z energijo, zgodbo, Gogijevimi pozitivnimi lastnostmi in predvsem z mirnim, jasnim, usklajenim in odločnim, kreativnosti polnim komuniciranjem. Smo se pa namerno odločili, da pred dogodkom raje obljubljamo manj in se pohvalimo, če bo za to razlog, šele po končanem projektu,« sta za MM še povedala Anja Rebrek in Matej Avanzo.

Povzeto iz MM Marketing Magazin