Slovenska turistična organizacija bo z letošnjo vsebinsko kampanjo v sodelovanju z enajstimi uglednimi spletnimi mediji na sedmih tujih trgih predstavljala Slovenijo kot atraktivno, navdihujočo in trajnostno destinacijo. Poseben poudarek letos namenjamo novim zgodbam umetnosti in kulture.
Slovenska turistična organizacija bo z letošnjo vsebinsko kampanjo v sodelovanju z enajstimi uglednimi spletnimi mediji na sedmih tujih trgih predstavljala Slovenijo kot atraktivno, navdihujočo in trajnostno destinacijo. Poseben poudarek letos namenjamo novim zgodbam umetnosti in kulture.
V skladu s programom dela Slovenska turistična organizacija (STO) v letu 2024 nadaljuje z usmeritvijo v vsebinski marketing, ki je v kombinaciji z naprednimi tehnologijami in digitalnimi orodji ključen za promocijo ter dvig prepoznavnosti, ugleda in verjetnosti izbire Slovenije kot turistične destinacije med izbranimi ciljnimi skupinami.
Kampanja v uglednih svetovnih spletnih medijih velikih dosegov na izbranih ključnih trgih, ki se je začela v teh dneh, je zasnovana kot krovna vsebinska promocija Slovenije kot navdihujoče, butične in trajnostne destinacije, ki ponuja edinstvena doživetja po meri posameznika.
S privlačnimi, vizualno bogatimi vsebinskimi članki in dinamičnimi digitalnimi vodiči bo Slovenija izpostavljena v avstrijskih spletnih medijih Der Standard in Kurier, v nemških spletnih medijih Focus in Welt, spletni izdaji italijanskega medija Corriere della Sera, v Franciji sodelujemo z medijema Le Figaro in Le Monde, v Združenem kraljestvu bomo prisotni v osrednjih medijih Guardian in BBC, na nordijskih trgih pa bodo Slovenijo podrobneje spoznavali v danskem mediju Berlingske ter finskem mediju Iltalehti.
S kampanjo, ki bo trajala do letošnjega decembra, v skladu z usmeritvami slovenskega turizma nagovarjamo tržni segment zahtevnejšega obiskovalca, ki išče raznolika in aktivna doživetja, mir in osebne koristi, vabimo okoljsko ozaveščene in odgovorne goste, ki cenijo avtentičnost in lokalni karakter, ter spodbujamo obisk v manj obremenjenih mesecih leta in razpršitev turističnih tokov po vseh štirih makroregijah in različnih destinacijah.
Več o kampanji preberite v medijskem središču STO.
VIR: STO