Agencija Innovatif je na DIGGIT-u gostila večerno zabavo. Z direktorjem naročnikov in partnerjem Gorazdom Omanom smo govorili o zasnovi zabave, s katero so želeli opozoriti tudi na celostno grafično podobo dogodka, ki so jo ustvarili.

Agencija Innovatif je na DIGGIT-u gostila večerno zabavo. Z direktorjem naročnikov in partnerjem Gorazdom Omanom smo govorili o zasnovi zabave, s katero so želeli opozoriti tudi na celostno grafično podobo dogodka, ki so jo ustvarili.


Kaja Kovič novinarka Marketing Magazina

Po Omanovih besedah so odločitev, da bodo na DIGGIT-u gostili večerno zabavo, sprejeli že takrat, ko so zasnovali »novo, svežo in udarno celostno podobo« dogodka. »Podobo in pozneje tudi zabavo smo zasnovali za ljudi, združene v realnem prostoru, in tam je potekala tudi zabava, katere pokrovitelj in organizator je bila agencija Innovatif. Na njej smo želeli skozi naša krovna sporočila utrditi svojo pozicijo strokovnjaka tako na področju tehnologije kot tudi komunikacije.« Pri tem je dodal, da sta bili tako prenova celostne podobe kot tudi organizacija zabave za agencijo pravi kreativni izziv, ki so ga z veseljem sprejeli.

ZABAVA POD SLOGANOM »SAME NEW YOU«

Slogan zabave »Same New You« je izpeljanka znane fraze »Same Old You«, s katero običajno označujemo tiste, ki se upirajo spremembam, preoblikovani slogan pa po besedah sogovornika spomni na to, da se je v času, ko se spremembe dogajajo hitreje kot kadar koli, treba spomniti, kdo smo in in kaj je tisto, zaradi česar smo edinstveni, a se ob tem tudi prepustiti toku.

INNOVATIFOVA ZABAVA PRIVABILA VELIKO LJUDI

Obiskovalci Diggita so se v Hotelu Union očitno prepustili toku dogajanja, saj se je po podelitvi nagrad večina odločila za nadaljevanje večera na zabavi, ki je trajala do poznih nočnih ur. Organizacija večerne zabave na DIGGIT-u je bila očitno dobra poteza tudi za Innovatif. Oman nam je zaupal, da so v agenciji zelo veseli, da so se lahko srečali z dolgoletnimi partnerji, pa tudi, da so spoznali mnoge nove in sveže obraze, ki šele vstopajo v digitalni svet in bodo morda kmalu krojili nove trende. Na zabavi smo namreč opazili največ obiskovalcev iz oglaševalske panoge, pa tudi veliko poslovnežev, estradnikov in drugih znanih obrazov.

»Po naših merilih je zabava presegla pričakovanja tako po udeležbi kot tudi po vzdušju. Uspelo nam je ustvariti prijeten prostor za druženje ob odlični glasbi in privlačni vizualni podobi. Ta je ves čas zabave prikazovala transformacijo metulja – našega logotipa, katerega krili predstavljata vsebino in tehnologijo, za uspešen let pa potrebuje obe,« je Gorazd Oman z bralci MM-a delil vtise o DIGGIT-ovi zabavi.

VIR: MM