Na prvem dogodku Dan Pr, ki je potekal v torek, 11. 10. 2022, v Kinu Bežigrad, je Press Clipping predstavil uporabnost in organiziranje velike količine informacij, kar je eden od bistvenih elementov dela odnosov z javnostmi.
Pripravila: Gabrijela Cojzer
Pri tem so poskrbeli za posebno presenečenje – najboljšo slovensko stand-up komičarko, Martino Ipšo – ki je predstavila še pogled naročnika.
Na Dnevu PR v organizaciji Marketing Magazina, ki je namenjen letnemu pregledu novosti, trendov in dobrih praks na področju odnosov z javnostmi, so se predstavile številne agencije in pogled usmerile na področje internega, kriznega in digitalnega komuniciranja.
Obvladovanje velike količine informacij
Informacijska poplava je že del vsakdana, v kateri se pogosto utaplja kritično razmišljanje in spretnost zajema relevantnih informacij. Enostavne rešitve in dodano vrednost storitev so Press Clipping predstavili kot del celotne komunikacijske strategije ne glede na velikost in dejavnost podjetja, organizacije ali posameznika oz. v njihovem primeru najboljše stand-up komičarke v Sloveniji, Martine Ipša. Mateja Črešnar, vodja prodaje na Press Clippingu, je predstavila uporabnost in organiziranje velike količine informacij, kar je eden od bistvenih elementov dela odnosov z javnostmi. V zadnjem delu predstavitve je na humorni način svoj pogled in uporabno vrednost predstavila tudi naročnica sama – Martina Ipša.
PR: Press Clipping