Kdo bi si še pred leti mislil, da bomo modno nakupovanje lahko izkusili s pomočjo virtualnega stilista?

No, z novim načinom odkrivanja in nakupovanja mode, ki ga je nedavno predstavil GLAMI, vodilna evropska platforma za odkrivanje mode, je prihodnost bližje kot kdaj koli prej!
 
Začenši s kratkim kvizom, ki se osredotoča predvsem na fotografije o priljubljenih blagovnih znamkah, velikostih in drugih modnih željah, lahko v samo nekaj minutah vsak kupec vidi prilagojeno, organizirano in skrbno izbrano paleto izdelkov, pri čemer GLAMI išče med stotinami spletnih prodajaln in blagovnih znamk, kot bi to za vas opravil resnični stilist!
 
Ta inovativna izboljšava tehnologije strojnega učenja bo olajšala pot odkrivanja vsem, saj bo na vaš zaslon prinesla obsežen in raznolik izbor izdelkov. Tako GLAMI vsakemu ljubitelju mode poenostavi nakupovalno pot in prihrani dragoceni čas. Cilj ni samo pokazati točno tiste stvari, ki jih imate v omari ali v mislih; ampak dejansko odkriti nove modne oblikovalce in blagovne znamke. GLAMI ponuja to hiperpersonalizirano izkušnjo, brez da bi uporabnika pri tem prikrajšal za odkrivanje novih blagovnih znamk in primerjavo cen.

/
 
Potrebujete več? GLAMI ima več …
S podporo te pametne tehnologije bodo uporabniki lahko videli modna priporočila in ponudbe svojih najljubših blagovnih znamk glede na njihov osebni modni okus. Pogosteje kot bodo kupci uporabljali GLAMI, bolj se bo ta prilagajal posameznikovemu stilu in okusu.
 
V današnjem času potrošniki iščejo vse več personalizacije in počasi postajajo naveličani zelo široke izbire med trgovinami ter modnimi znamkami. Na koncu želijo le čimprej najti natanko tisto, kar jim je všeč. GLAMI bo s svojo tehnologijo strojnega učenja, podobno kot pri drugih personaliziranih platformah, kot sta Spotify in Netflix, "prebral" stilski okus uporabnika, brez da bi moral ta brskati po obsežnem katalogu s pomočjo različnih filtrov in iskati želen izdelek. Več kot bo podrobnosti, všečkov in izbir, boljši in bolj prilagojeni bodo predlogi.
 
Kaj pa, če radi brskate po GLAMI-ju na tradicionalen način? Še vedno lahko iščete z uporabo iskalne vrstice, filtrov, ipd., vendar so elementi prednostno razvrščeni glede na vaše nastavitve.
 
Modni okus je izjemno oseben in zbrati vso modo na enem mestu, s čimer strankam prihranimo čas pri iskanju po stotinah spletnih mest, je en korak. S prilagajanjem izbire modnih kosov slogu vsakega posameznika in prikazom samo ustrezne ponudbe, pa ustvarjamo odlično modno nakupovalno izkušnjo, ki jo lahko zagotovi samo GLAMI.
 
Nakupujte z GLAMI in obiščite glami.si
 
O modnem iskalniku GLAMI
GLAMI, vodilna evropska platforma za odkrivanje mode, ki se opira na umetno inteligenco, je bil kot GLAMI.si predstavljen leta 2019. Od takrat je njegov glavni cilj postati prvi korak za vsakega slovenskega potrošnika, ki se odloči za modno nakupovanje. GLAMI.si želi postati največji modni katalog, ki na enem mestu združuje na tisoče blagovnih znamk ter tako pomaga spletnim prodajalnam doseči nove kupce. Na GLAMI.si lahko najdete več kot 570.000 izdelkov in 3.000 blagovnih znamk iz več kot 86 spletnih prodajaln, kot so Gomez, Factcool in About You.

GLAMI na globalnem nivoju sodeluje z več kot 4.000 spletnimi prodajalnami in kupcem v 13 državah ponuja preko 15 milijonov modnih izdelkov ter 25.000 različnih blagovnih znamk z vseh koncev sveta. Platforma je začela delovati oktobra 2013 na Češkem, v devetih letih pa se je poslovanje razširilo še na druge države, kot so Slovenija, Hrvaška, Grčija, Romunija, Madžarska, Bolgarija, Turčija, Španija, Latvija, Litva in ​​Estonija, v prihodnje pa nameravajo na ta seznam dodati še več držav.

Modni iskalnik GLAMI.si je dostopen tudi prek mobilne aplikacije, ki je združljiva z napravami iOS in Android.

PR: Idealia