Odprte so prijave za letošnji SoMo Borac by Aleph, ki bo potekal 25. oktobra v Zagrebu. Ob odprtju prijav so razkrili komisijo regionalnih strokovnjakov, med katerimi je tudi naša novinarka.

Tokrat bo prijavljena dela ocenjevalo šest Slovencev več kot preteklo leto. Med njimi so: Gregor Firbas (Futura DDB), Gal Erbežnik (AV Studio), Tea Gobec (Innovatif), Hana Godina (Agencija 101), Benjamin Hrkić (Bold Group), Milena Jakovljević (DROM agencija), Medeja Kraševec Žnidarec (Luna TBWA), Teja Rajšp (SHIFT), Mili Šprajc (Herman in partnerji), Jana Troha (Renderspace) in Tjaša Kolenc Filipčič (Zavarovalnica Triglav). V medijski žiriji pa bodo sodelovali: Kaja Jakopič (RTV Slovenia), Miro Mauhar (Styria Slovenija), Gorazd Marašek (Delo), Stipe Grubišić (dnevnik.si), Daniel Fazlić (Bloomberg Adria), Metka Urbanija (TSmedia), Jure Tepina (24ur.com) in naša novinarka Eva Peserl. 

SOMO BORAC 2024 Z NOVIMA TEKMOVALNIMA KATERGORIJAMA

Letošnji SoMo Borac prinaša tudi dve novi kategoriji. Najboljši medijski element v delu SoMo Mediji, kjer lahko prijavitelji predstavijo določene dele svojih obstoječih izdelkov, ki so bili bistveno izboljšani ali posodobljeni. V delu SoMo Oglaševanje pa bodo v novi kategoriji »digitalni izdelki« nagrajevali izdelke, ki so z inovativnimi idejami in visoko kakovostjo izvedbe organizacijam omogočili raziskovanje novih vidikov digitalnega poslovanja.

26 ODSTOTKOV PROJEKTOV IZ SLOVENIJE

Lani je 26 odstotkov projektov v oglaševalskem sklopu prišlo iz Slovenije. Eden izmed njih pa je tudi prejel nagrado SoMo Borac v kategoriji TikTok. Velika nagrada v tej kategoriji je šla v roke Agencije 101 za projekt »Lepo je biti kmet«, ki so ga zasnovali skupaj z Ministrstvom za kmetijstvo, gospodarstvo in prehrano.

SPODBUJANJE POVEZAV IN MEDSEBOJNEGA IZOBRAŽEVANJA V REGIONALNI SKUPNOSTI

Lani so zabeležili več kot 230 prijav iz 6 držav v regiji. Izvršna direktorica nagrade SoMo Borac Ružica Vrdoljak Ličina pravi: »Izjemno smo ponosni, da se število prijav iz leta v leto povečuje, še posebej pa nas veseli, da nam je v teh 12 letih uspelo zbrati celotno regijo na enem mestu. Letos že drugič organiziramo celodnevno konferenco, vsem pa sporočam, da pripravljamo odlične predavatelje, zato bo vredno priti v prelepi Zagreb.« CIlj projekta ni le nagrajevanje najboljših projektov, temveč tudi spodbujanje povezav in medsebojnega izobraževanja v regionalni skupnosti digitalnega marketinga in založništva.

VIR - MM MARKETING MAGAZIN