Prehod v trajnostno poslovanje in trajnostno življenje za dobrobit planeta, družbe in posla zahteva tudi razmislek o oglaševanju, pravijo na Slovenski oglaševalski zbornici.
Prehod v trajnostno poslovanje in trajnostno življenje za dobrobit planeta, družbe in posla zahteva tudi razmislek o oglaševanju, pravijo na Slovenski oglaševalski zbornici. Kako spreminjati svet na bolje, so strnili v Pobudi za implementacijo trajnostnih oglaševalskih standardov, ki so jo nedavno podpisali tudi v Petrolu. S tem dejanjem potrjujejo, da bodo v svoje marketinško delovanje še naprej uvajali okoljska, družbena in upravljavska načela, ki se bodo odražala tudi v oglaševalskih aktivnosti Petrola.
Oglaševanje je ena izmed najbolj vplivnih panog. Soustvarja percepcijo sveta, v katerem živimo, in tistega, po katerem hrepenimo. »V luči klimatskih sprememb in posledic, ki jih planetu in družbi vnaša potrošniška družba, je vloga in odgovornost vseh nas, ki delujemo v marketingu - marketingašev in oglaševalcev v podjetjih, oglaševalskih agencij in medijev - toliko bolj bistvena. Odločujoča. Prav zaradi tega v Petrolu prevzemamo svojo odgovornost in se zavezujemo k uresničevanju trajnostnih oglaševalskih standardov,« je ob podpisu povedala Mojca Avšič, direktorica službe Marketing in upravljanje uporabniških izkušenj.
PR in foto: Petrol