Snovalci akcije »Pazi se« poročajo, da je ta naletela na precejšnjo pozornost javnosti, s čimer so uspešno poskrbeli za večjo ozaveščenost Slovencev o spletnih prevarah.

Snovalci akcije »Pazi se« poročajo, da je ta naletela na precejšnjo pozornost javnosti, s čimer so uspešno poskrbeli za večjo ozaveščenost Slovencev o spletnih prevarah.

Zaradi naraščajočega števila spletnih prevar je Združenje bank Slovenije junija letos vzpostavilo komunikacijsko akcijo pazi.se, ki ozavešča o spletnih prevarah. Komunikacijska akcija je vključevala televizijski oglas, ki je javnost opozarjal na na videz prijazne obraze različnih spletnih goljufov, na zunanje oglasne površine so umestili najbolj tipične načine, s katerimi ti goljufi prelisičijo svoje žrtve, ob tem pa so ustvarili še posebno spletno stran pazi.se ter profila na Facebooku in Instagramu.

ŠTEVILNI ODZIVI NA KOMUNIKACIJSKO AKCIJO

Plakati na zunanjih površinah so se že v prvih dveh tednih akcije izkazali za zelo prepričljive, saj sta bila nanje opozorjena celo policija in FURS, o njih so poročali mediji (24 ur in Planet TV), številni dobri odzivi pa so bili opaženi tudi na družbenih omrežjih. Na teh kampanja sicer ozavešča o spletnih prevarah in načinih, kako se pred njimi zaščititi, enako pa velja tudi za spletno stran. Obiskovalci spletne strani lahko obiščejo tudi posebno podstran, ki je namenjena aktualnim spletnim prevaram, pri čemer se te sproti dopolnjujejo.

RAZISKAVA: KAR TRI PETINE VPRAŠANIH ZAZNALO AKCIJO

Po javnomnenjski raziskavi Ninamedie v juliju je kampanjo ozaveščanja pred tveganji spletnih prevar zaznalo tri petine vprašanih. Med njimi se večina anketiranih strinja oziroma popolnoma strinja s trditvijo »Zavedam se, da za svojo varnost lahko največ storim sam, zato na spletu ravnam v skladu z varnostnimi priporočili«.

Celostno kampanjo, ki bo svoje nadaljevanje doživela jeseni, je ustvarila agencija Saatchi&Saatchi Ljubljana, medijske in spletne vsebine je prispevala ekspertna ekipa MSL, za medijski zakup pa je poskrbela njihova sestrska medijska agencija Starcom; vsi so člani Publicis Groupe.

Predstavniki naročnika:
Stanislava Zadravec Caprirolo, Aleksandra Žibrat, Lara Berlec, Katja Butala, Branka Dečman, Eva Rihtarič, Petra Shirley in Mojca Strojan

Agencija:
Saatchi&Saatchi Ljubljana

Direktorica naročnika:
Špela Petač

Direktorica projekta:
Polona Polak

Strateginja:
Maja Michieli

Kreativni direktor:
Toni Tomašek

Tekstopisca:
Vlasta Merc in Toni Tomašek

Umetniški direktor in spletno mesto:
Matjaž Škufca

Izvedbena oblikovalca:
Matjaž Škufca in Sanja Biščan

Spletne vsebine, upravljanje družbenih omrežij in odnosi z javnostmi:
Mateja Arnež (MSL Ljubljana)

Medijski zakup:
Starcom (član Publicis Groupe Adriatic)

Medijska strateginja:
Lina Bravničar

Produkcija televizijskega oglasa:
Super16

Produkcija spletne strani:
Spletna postaja

VIR: MM