Marketinška ekipa podjetja BISOL je predstavila novo oglaševalsko akcijo »Umetnost solarne industrije«.
Marketinška ekipa podjetja BISOL je predstavila novo oglaševalsko akcijo »Umetnost solarne industrije«.
Kratek opis akcije: »Ko energetska kriza povzroči solarno evforijo, s tem pa poplavo solarnih izdelkov, je treba ločiti zrnje od plev. Kot edini slovenski in eden od redkih evropskih proizvajalcev solarnih modulov BISOL Group pri tem izstopamo s svojo detajlno naravnanostjo in najnovejšo tehnologijo, ki ne uvaja zgolj robotizacije, temveč proizvodni proces avtomatizira s pomočjo umetne inteligence, s čimer dosega neprekosljivo kakovost in sledljivost izdelka,« pravijo v BISOL-u.
Kratek opis akcije: »Ko energetska kriza povzroči solarno evforijo, s tem pa poplavo solarnih izdelkov, je treba ločiti zrnje od plev. Kot edini slovenski in eden od redkih evropskih proizvajalcev solarnih modulov BISOL Group pri tem izstopamo s svojo detajlno naravnanostjo in najnovejšo tehnologijo, ki ne uvaja zgolj robotizacije, temveč proizvodni proces avtomatizira s pomočjo umetne inteligence, s čimer dosega neprekosljivo kakovost in sledljivost izdelka,« pravijo v BISOL-u.
Hkrati dodajajo, da njihova proizvodnja ni le »sestavljanje« solarnih panelov, temveč je skupek natančnih receptur, neskončnih testiranj in ogromne količine znanja slovenskih inženirjev in programerjev.
Ker pravijo, solarni moduli BISOL v solarni industriji predstavljajo pravcato umetnost, zato je marketinška ekipa BISOL umetniška dela iz njihove proizvodnje umestila v zlate baročne okvirje in s tem ponazorila raven, na kateri podjetje deluje. »Nova oglaševalska akcija 'Umetnost solarne industrije' prikima še vedno aktualnemu in že opaženemu televizijskemu oglasu 'Moč in eleganca', kjer balerina Ana Klašnja ob zlato uokvirjenih solarnih modulih predstavlja vzporednico procesu nastanka teh izdelkov, saj približevanje popolnosti zahteva neskončno vaj, razvoja in potrpežljivosti,« pravijo.
Celostna oglaševalska akcija je zajemala televizijsko oglaševanje, kjer so prvič preizkusili tudi naslovljivo televizijo, radijske oglase na dveh najbolj poslušanih radijskih postajah, oglasne plakate po vsej Sloveniji in avtobusno oglaševanje po največjih slovenskih krajih. Na spletu so tako vizualno kot vsebinsko naslovili najbolj brane novičarske portale ter vsebino podkrepili z objavami na družbenih omrežjih, vključno z oglasi na Facebooku in YouTubu ter nastopom vplivneža Cirila Komotarja, ki so ga povabili v proizvodnjo BISOL.
Tik pred iztekom akcije so se udeležili še najpomembnejšega sejma solarne industrije Intersolar v Münchnu, kjer so najpomembnejši solarni panel tudi zares zlato uokvirili, k sodelovanju pa so povabili tudi slikarko Polono Petek, ki je v dvodnevnem performansu ustvarila solarno umetniško delo – namesto platna je namreč uporabila kar solarni modul.
Elementi akcije: televizijsko, radijsko in zunanje oglaševanje, splet in družbena omrežja (vključno z vplivnežem), sejemski nastop
Vodja projekta: Ana Jazbinšek
Tekstopiski: Katja Ertl in Ana Jazbinšek
Oblikovalka: Tina Šela
Režiser: Borut Justin
Produkcijska hiša televizijskega oglasa: Studio 69
Čas trajanja akcije: 15. april–15. junij 2023
VIR - Marketing Magazin