Naj vas vse atraktivnejša zunanja podoba Rangerja ne zavede - pod pokrovom se še vedno skriva odličen delovni stroj z zmogljivimi sodobnimi tehnologijami.
Naj vas vse atraktivnejša zunanja podoba Rangerja ne zavede - pod pokrovom se še vedno skriva odličen delovni stroj z zmogljivimi sodobnimi tehnologijami.
Vir: TEST IN OCENA: Ford ranger 2.0 151 kw ecoblue e-4wd wildtrak uglajeni rančar, avto-fokus.si
Nekoč smo poltovornjake imeli za vozila, ki so namenjena samo za delo. Skozi čas se je ta pogled spremenil, saj so poltovornjaki postali vse atraktivnejši, njihova oprema pa je zelo bogata. Po vsem tem času so dimenzije ostale dokaj enake, je pa Ranger bolj ameriškega videza kot kadar koli prej. Že sama maska je narejena v slogu velikih bratov čez lužo.
Foto: Jernej Prelac, AvtoFokus
Novinarji portala AvtoFokus so testirali Ranger Wildtraka in zapisali: “Udoben in prestižen torej zna biti in tudi po avtocesti se lahko zelo lepo pelje, pa čeprav nikoli čisto v celoti ne more skriti svojega delavskega porekla. Po drugi strani pa je nagrada za kompromis toliko večja na terenu ali kateri koli negostoljubni podlagi. Tam z 235 milimetri odmika od tal, štirikolesnim pogonom z reduktorjem in elektronsko zaporo zadnjega diferenciala dobesedno melje podlago in se prebije do krajev, kjer pametnemu vozniku poguma zmanjka veliko prej, preden tehnika ne zmore več. V teh primerih je sicer dobro pobrskati med šestimi voznimi programi (normal, eco, tow/haul, slippery, mud/ruts, sand), medtem ko je za vsakdanje potrebe dovolj program samodejnega uravnavanja pogona.”
Preberite celoten članek TUKAJ.
VIR: Ford