Letošnja tematika kock Tuš Bricks je kmetija, zato so vrnitev kock v Tušove trgovine predstavili na pravi turistični kmetiji, kjer so poudarili preživljanje prostega časa na prostem.

Letošnja tematika kock Tuš Bricks je kmetija, zato so vrnitev kock v Tušove trgovine predstavili na pravi turistični kmetiji, kjer so poudarili preživljanje prostega časa na prostem.

Pretekli teden so se na Tušove police vrnile kocke iz recikliranih materialov Tuš Bricks, otroci pa bodo lahko iz njih sestavljali kmetijo in z njo povezane predmete (kot so traktor, tovornjak in viličar). Za to tematiko so se odločili, ker je kmetijstvo v Sloveniji zelo pomembna panoga in predstavlja nezamenljiv člen v slovenski maloprodajni verigi. Letos pri projektu sodelujejo tudi lokalni dobavitelji sadja in zelenjave, zato so del kmetije Tuš Bricks postale pomanjšane različice krompirja s kmetije Marinšek, paradižnika Lušt, jajc s kmetije Ramuta in jabolk iz sadjarstva Mirosan. Iz slednjega prihaja Rok Korber, pomočnik direktorja, ki nastopa v letošnjem Tuševem televizijskem spotu, za katerega je glasbeno podlago ponovno ustvaril Nipke.

Predstavitveni dogodek na kmetiji, ki so se ga udeležile tudi mnoge znane Slovenke z otroki, je bil posvečen predvsem spodbujanju otrok, da se odmaknejo od zaslonov in preživijo več časa na prostem; tako so imeli otroci priložnost spoznati življenje na podeželju in se povezati z naravo.
/

VIR: MM Marketing Magazin