Lidl Slovenija je s svežo sezono Lojtr’ce domačih na svoje police pripeljal nove ponudnike sadja in zelenjave. Med izbranimi pridelovalci je tudi kmetija Pleško, ki bo kupcem na Lidlovi tržnici od julija dalje ponudila bučke, paradižnik, kumarice, rumeno in zeleno papriko ter mladi česen.

Lidl Slovenija je s svežo sezono Lojtr’ce domačih na svoje police pripeljal nove ponudnike sadja in zelenjave. Med izbranimi pridelovalci je tudi kmetija Pleško, ki bo kupcem na Lidlovi tržnici od julija dalje ponudila bučke, paradižnik, kumarice, rumeno in zeleno papriko ter mladi česen.

Kmetija Pleško: pridelava brez fitofarmacevtskih sredsev

Na manjši vzpetini nad Otočcem boste našli kmetijo Pleško, kjer se s kmetijstvom ukvarjajo že od nekdaj. Pred okrog četrt stoletja so opustili živinorejo in začeli s sadovnjaki, v katerih so pridelovali hruške in jabolka, nato pa so se posvetili vzgoji sadik, ki so ji z leti dodali pridelavo zelenjave. Njihova kmetija zdaj obsega osem hektarjev površin za zelenjavo in dva hektarja za sadje, najbolj ponosni pa so na svojo tehnologijo pridelovanja brez fitofarmacevtskih sredstev. »Na področju biološke zaščite delamo vse, kar lahko – ne uporabljamo kemikalij in vse je naravno,« ponosno pravi Robert Pleško, vodja kmetije Pleško. Zaradi velike površine, pokrite z rastlinjakom, lahko ponudijo pridelke skozi vse leto. Ukvarjajo se z integrirano pridelavo, kar pomeni, da jim strokovni sodelavci priporočajo, kaj lahko uporabljajo in kaj jim odsvetujejo. Poleg tega na kmetiji petkrat letno vzamejo tudi vzorce, s katerimi potrjujejo uporabo naravnih gnojil in biološko zaščito. V delo je vpeta celotna družina, saj verjamejo v moč skupne volje in tradicijo.

Sodelovanje z Lidlom: lokalno, sezonsko in naravno

Prijava v novo sezono Lojtr’ce domačih je bila za njih velika preizkušnja in izziv, saj so želeli videti, ali so dovolj močni in veliki, da bi z njimi sodelovala tako velika trgovska veriga, kot je Lidl. »Sam sem zelo zadovoljen že s tem, da smo bili sploh sprejeti. To je zame največji napredek, karkoli bo temu sledilo, pa bo moje zadovoljstvo samo še okrepilo in veselimo se vsega, kar prihaja,« pravi Pleško. Kupci se vse bolj nagibajo k svežim pridelkom, cenijo domačnost in slovenski izvor. Spremljanje trendov in sprememb na trgu je vse težje, saj se potrebe in želje kupcev nenehno spreminjajo in od pridelovalcev zahtevajo izboljšave in napredek. »Ljudje so čedalje bolj nagnjeni k domačim produktom, čedalje bolj cenijo domačo in naravno pridelavo ter svežino pridelka. Če jim bomo to dostavili, bodo zadovoljni in zadovoljen kupec se vrača,« je prepričan Pleško, ki pravi, da so ravno stranke tiste, ki ga vedno znova motivirajo, da poskusi kaj novega.

Več informacij o projektu Lojtr'ca domačih si lahko preberete tukaj.

VIR: Lidl Slovenija