Letošnje evropsko nogometno prvenstvo naj bi bilo najbolj trajnostno doslej. Nemčija je namreč pripravila številne ukrepe za zmanjšanje okoljskega odtisa tega globalnega dogodka.

Evropsko nogometno prvenstvo UEFA EURO 2024 bo skupno pritegnilo več kot 5 milijard ljudi z vsega sveta, kar bo prineslo pomembne gospodarske koristi za Nemčijo. Dogodek pa pomeni tudi pomembno odskočno desko za postavljanje novih trendov in vzorov za celotno športno industrijo.

TRAJNOST V OSPREDJU

Vsi stadioni, ki bodo gostili tekme, bodo delovali na obnovljivo energijo, uvedene pa bodo tudi stroge omejitve porabe električne energije, vključno z zmanjšano osvetlitvijo in omejenim zalivanjem nogometnih igrišč. Justas Gedvilas, vodja raziskav za šport in zabavo pri Euromonitor International, je poudaril, da je UEFA zavezana k temu, da bo EURO 2024 najbolj okoljsko trajnostno nogometno prvenstvo doslej. »Poleg zmanjšane rabe energije je prvenstvo načrtovano tako, da ljudem ne bo potrebno potovati med mesti nesmiselno in naokoli; prav tako bo bodo cene javnih prevoznih sredstev znižane, kar bo zmanjšalo odvisnost od avtomobilov in letal.«

POZITIVNI ODZIVI MED NAVIJAČI

Prakse, kot so zmanjševanje odpadkov, ponovna uporaba predmetov, recikliranje in predelava odpadkov, močno odmevajo med navijači in širšo javnostjo, a v pozitivni luči, saj navijači podpirajo zmanjšanje živilskih odpadkov in uporabe plastike ter recikliranje; označujejo jih kot ključne aktivnosti za zeleno prihodnost, ki jih izvaja polovica anketiranih navijačev po vsem svetu.

VELIKI SPONZORJI V IGRI

Letošnji seznam sponzorjev za EURO 2024 vključuje nekatera največja imena v svetu športa, kot so adidas, Coca-Cola, AliExpress in Vivo. Prav tako so med nemškimi sponzorji prisotni Lidl, Bitburger in Wiesenhof, ki so močne blagovne znamke na nemškem (in širšem) trgu. UEFA bo trajnostne prakse in pobude izvajala skupaj s partnerji, s katerimi so si zadali cilj postaviti nove standarde za trajnostne športne prireditve.

VIR . Marketing Magazin