Toyota Motor Europe je pri svojem trgovcu v francoskem mestu Eragny-sur-Oiseu predstavila novo vizijo evropske maloprodajne mreže prihodnosti.

  • Toyota napoveduje nove usmeritve prodaje avtomobilov, pri kateri bodo kupcem zagotavljali osrednjo vlogo pri doživljanju blagovne znamke.
  • Nova zasnova evropskega prodajnega salona je bila predstavljena pri francoskem trgovcu v  kraju Eragny-sur-Oise.
  • Nov prodajni salon temelji na kombinaciji doživetja znamke in vseh mobilnostnih storitev. 
  • Nova zasnova prodajnega salona je sestavni del nove misije Beyond Zero, ki si svojim strankam prizadeva ustvariti nepozabno izkušnjo.


Toyota Motor Europe je pri svojem trgovcu v francoskem mestu Eragny-sur-Oiseu predstavila novo vizijo evropske maloprodajne mreže prihodnosti. Z novo zasnovo prodanjih salonov želijo svojim strankam zagotoviti izjemno doživetje blagovne znamke in jih seznaniti z vsemi mobilnostnimi storitvami znamke Toyota.

Novi pristop je v celoti skladen z misijo Beyond Zero, hkrati pa želi strankam zagotoviti nepozabne izkušnje, ki zadovoljijo vse njihove potrebe. Uvedba novega koncepta razstavnega prostora oživlja novo vizualno identiteto blagovne znamke z notranjo zasnovo razstavnega prostora, ki je organiziran okoli življenjskega prostora, kjer bodo kupci komunicirali z blagovno znamko tako s strokovno usposobljenim osebjem kot tudi s pomočjo digitalnih orodij. 

V novem prodajnem okolju bodo zasnovana posebna področja, ki skupaj predstavljajo celotno paleto izdelkov in storitev podjetja, od novih vozil znamke Toyota, izdelkov Toyota Gazoo Racing, baterijskih električnih vozil znamke bZ, rabljenih vozil, poprodajnih storitev in storitev Kinto Mobility Services. Različna interaktivna digitalna orodja strankam zagotavljajo posebno izkušnjo, ki jim omogoča, da raziščejo različne vidike blagovne znamke in njenih izdelkov ter mobilnostnih rešitev.

Digitalno izkušnjo bodo strankam pomagali nadgraditi strokovno usposobljeni prodajalci, ki bodo na voljo za različne nasvete in podporo. Novi koncept razstavnega prostora omogoča osebnostno prilagoditev vsaki stranki ter njihovim željam in potrebam. 

»Naš novi koncept razstavnega prostora je pomemben korak v naši ambiciji, da postanemo najbolj elektrificirana mobilnostna blagovna znamka. Nova maloprodajna zasnova vključuje tako novo izkušnjo blagovne znamke kot nov način dela za naše trgovce. Vse naše izdelke in storitve postavljamo pod eno streho in kupca postavljamo v središče. V tem prostoru lahko kupci svoje digitalno potovanje dopolnijo z nepozabno izkušnjo v trgovini z našimi trgovci, ki celotnemu doživetju zagotavljajo človeški pridih, ki je še vedno ključnega pomena,” pravi Didier Gambart, podpredsednik TME, ki je zadolžen za prodajo in trženje.