Pri TKK so uvedli inovativno rešitev edinstvenega barvnega komuniciranja, zato da bi dodatno izboljšali nakupno izkušnjo in zadovoljstvo kupcev.

»Barvno komuniciranje in kodiranje na embalaži izdelkov kupcem olajša nakupni proces in jim omogoča intuitiven način navigacije med raznolikim naborom izdelkov,« uvodoma povedo pri TKK.

K inovaciji jih je spodbudil njihov korporativni slogan 'Make it easier' in tako je v sodelovanju s strokovnjaki nastala edinstvena barvna komunikacija, ki omogoča hitrejšo prepoznavo pravih izdelkov za lepljenje, tesnjenje, popravljanje in montiranje. »Veseli smo, da s trgov že prejemamo pozitivne odzive in pohvale na novi, barvni videz naše embalaže in obljubljamo, da bo vaše delo z našimi izdelki še lažje,« povedo pri blagovni znamki TKK, ki se pozicionira kot ponudnik izdelkov najvišje kakovosti in zanesljiv partner domačim mojstrom in profesionalcem.

KRATKO IN JEDRNATO SPOROČILO KAMPANJE

»Brand awareness kampanjo, ki jo izvajamo že tretje leto zapored, smo zasnovali in razvili v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Votan komunikacije. V začetku kampanje smo komunicirali, da so naši izdelki v novi preobleki, letos pa se je akcija razvila v komunikacijo, ki pojasnjuje pomen različnih barv embalaže naših izdelkov.«

Slogan kampanje 'Nič lažjega!', ki so ga izpeljali z njihovega korporativnega slogana 'Make it easier', so lansko leto podprli z dodatnim sloganom 'V novi preobleki', letos pa s sloganom 'Barve poenostavijo izbiro.'; oba slogana kratko in jedrnato sporočata bistvo kampanje.
/
VIR - MM MARKETING MAGAZIN