TikTok je trenutno eno najpopularnejših družbenih omrežij, njegova popularnost pa še raste z dneva v dan. Ima že več kot 1,1 milijarde aktivnih uporabnikov, ki na njem v povprečju preživijo kar 52 minut dnevno.
Najpopularnejši je med najstniki, število starejših uporabnikov pa zelo hitro raste – več kot 45 % uporabnikov je namreč starih od 20 do 39 let.
Minulo sredo je na Ekonomski fakulteti potekal dogodek TikTalk na temo uporabe TikToka v turistični industriji. Poleg TikToka so se dotaknili tudi vertikalnih videov na splošno, ki veljajo za trend prihodnosti, na katerega bi morale skočiti vse tržne znamke. Vertikalni video format se poleg TikToka namreč uporablja tudi za Instagram Reels, YouTube Shorts in SnapChat.
Aljaž Peklaj, partner in strateški direktor agencije bold.group, je na dogodku predstavil, kako TikTok pomaga odkrivati nove destinacije. TikTok je namreč za generacijo Z ključen, ko iščejo predloge in ideje za naslednje potovanje – informacij ne iščejo več toliko na Googlu, ampak kar na TikToku. Iskanja turističnih destinacij na TikToku so se v lanskem letu povečala kar za 350 %. Najpopularnejša mesta na TikToku pa so New York, Dubai in Istanbul.
Domen Dan Gaiman iz agencije DD Studios je predstavil primere dobre prakse objav na TikToku na konkretnih profilih, kot so Visit Ljubljana, Feel Slovenia, STO … Vsi ti primeri so bili dober vir idej, na kakšne načine vse se lahko turistične destinacije promovirajo na TikToku in tudi Instagramu ter YouTubu, saj vse te aplikacije temeljijo na vertikalnem videu.
Na okrogli mizi so svoje izkušnje z uporabo TikToka delili tudi predstavniki organizacij, ki TikTok že uporabljajo za promocijo svoje destinacije oz. aktivnosti. Govorili so o tem, zakaj so se sploh odločili za odprtje TikTok profila, kaj so prednosti v primerjavi z drugimi omrežji, s kakšnimi izzivi se srečujejo … Na koncu pa je Lea Kezmić, Httpool by Aleph, predstavila, kako je vertikalni format videa sploh prišel na TikTok in kako je postal veliko bolj avtentičen kot na drugih platformah.
Vsi so se strinjali, da je TikTok prihodnost turistične industrije in kot tak odlično orodje, za promocijo turističnih destinacij.
Celoten dogodek si lahko pogledate na povezavi: https://www.youtube.com/watch?v=7gceYD2C24c&t=6929s
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.
Kaj je TikTalk?
TikTalk je serija dogodkov, ki jo organizirajo DD Studios in agencija bold.group v sodelovanju z ALUMNI Ekonomske fakultete. Namen dogodkov je, poglobiti se v trenutno najbolj popularno in najhitrejše rastoče družbeno omrežje TikTok. Na dogodkih znanje delijo različni strokovnjaki, ki se s TikTokom srečujejo na dnevni ravni. To je bil že peti dogodek te serije, katerega partnerja sta Httpool in Alumni EF.
VIR: IPPR
VIR: IPPR