Z zmogljivostjo 1,5-litrskega motorja, ki ga na vsa štiri kolesa prenaša samodejni menjalnik in z visokim odmikom od tal so tovrstne pustolovščine lahko še bolj razburljive tudi na zahtevnejših terenih
njenavto.si, 21.04.2024
Z zmogljivostjo 1,5-litrskega motorja, ki ga na vsa štiri kolesa prenaša samodejni menjalnik in z visokim odmikom od tal so tovrstne pustolovščine lahko še bolj razburljive tudi na zahtevnejših terenih
Ssangyong Torres je že na prvi pogled nekaj posebnega in bolj ko ga spoznavamo, bolj se zavedamo njegove pustolovske duše. Zato je bil idealen sopotnik, ko sem šla obiskat enega najzanimivejših ljudi, ki jih poznam.
Za korejskim terencem, ki ga zaznamuje izvirno oblikovanje in nenavaden videz, zlasti v sprednjem delu z navpičnimi črtami in nenavadno posebnostjo – nikjer na karoseriji ni značke z logotipom znamke, pač pa le ime modela, se obrača nenavadno veliko pogledov.
Izstopiti iz cone udobja, orati ledino. In ne da bi se trudila, se mi pred oči mota podoba mojega Torresa, s katerim vidim cel kup vzporednic. Tudi z njim je Ssangyong začel nekaj novega, nov oblikovalski jezik, a z retro pridihom, pa tudi povsem novo zasnovo potniške kabine, ki je izrazito prijazna do voznika. Prisekan volan nudi prijeten občutek v dlaneh, sedeži so ogrevani in hlajeni, po potrebi. Poleg digitalne plošče za volanom in 12,5-palčnega zaslona infotainmenta je tu še tretji, 8-palčni zaslon za upravljanje s klimatizacijo. Fizičnih gumbov je malo, vendar jih niti ne pograšam.
S svojimi 700 litri osnovne prostornine prtljažnika Torres kar vabi k pobegu v neznano, z vso opremo, ki jo utegnem potrebovati, od garderobe za vse mogoče priložnosti, do najrazličnejše elektronike in športnih pripomočkov. Z zmogljivostjo 1,5-litrskega motorja, ki ga na vsa štiri kolesa prenaša samodejni menjalnik in z visokim odmikom od tal so tovrstne pustolovščine lahko še bolj razburljive, saj se lahko podam tudi na zahtevnejše terene. Praktično se lahko odpeljem kamorkoli, ne glede na stanje ceste.
VIR: Ssangyong