V Termah Olimia so v jesen vstopili z novo oglaševalsko akcijo, s katero želijo svoje goste opomniti, kako pomembno si je v hitrem tempu vsakdana vzeti trenutek zase.

V Termah Olimia so v jesen vstopili z novo oglaševalsko akcijo, s katero želijo svoje goste opomniti, kako pomembno si je v hitrem tempu vsakdana vzeti trenutek zase.

Kratek opis akcije: »Vedno bolj se širi zavedanje, da kot družba preveč hitimo. Lovimo nerealne cilje in roke, od sebe zahtevamo nemogoče. Hitrost je postala gonilo človeštva. Ko zaznamo, da je tempo prehiter, je potrebno stopiti na zavoro in si vzeti trenutek zase. To pa najlažje dosežemo, če se odpravimo daleč stran od vsakdana, tja, kjer sta doma sprostitev in dobro počutje,« pravijo v Termah Olimia, kjer že vrsto let razvijajo selfness, edinstveno filozofijo skrbi zase.

Ideja za jesensko akcijo je prišla spontano, s preprosto objavo na družbenih omrežjih. »Pri nas še bazeni v obliki gumba za vklop in izklop na prav vsakem koraku opominjajo obiskovalce, kako pomembno je najprej poskrbeti zase,« povedo v šali, iz katere se je razvila resna ideja in tako je ključni vizualni element akcije postal gumb, ki goste poziva, naj ugasnejo svet in prisluhnijo sebi. Obiskovalce Term Olimia vabijo v večkrat nagrajeni Wellness Orhidelia, kjer vlada harmonija v vijoličnem in kraljujejo številne možnosti za hedonizem v dvoje.

Elementi akcije:
družbena omrežja, videooglasi na YouTubu, zunanje oglaševanje

Vodja projekta:
Matej Terner (Terme Olimia)

Kreativna zasnova in slogan:
Matej Terner in Ambrož Potočnik (Terme Olimia)

Besedila za oglase na platformah Meta:
IPM komunikacije

Snemalec in fotograf:
Rok Mlinar

Oblikovalec:
Marko Leber

Videoprodukcija:
Igor Pečoler (Novisuals)

Trajanje akcije:
od 25. septembra 2023 dalje

VIR: MM