Unicef Slovenija je z agencijo Luna \TBWA pripravil kampanjo, s katero na provokativen in inovativen način spodbujajo mlade, naj izrazijo svoje mnenje o aktualnih problematikah.

Unicef Slovenija je z agencijo Luna \TBWA pripravil kampanjo, s katero na provokativen in inovativen način spodbujajo mlade, naj izrazijo svoje mnenje o aktualnih problematikah.

Kratek opis akcije: Kampanja je namenjena promociji projekta U-Report, platforme, s pomočjo katere Unicef zbira mnenja otrok in mladostnikov med 13. in 19. letom, nato pa te izsledke predstavi odločevalcem. Sporočilo kampanje je precej neposredno in provokativno: »Svet smrdi, če ne upošteva mladih«. S to konotacijo želijo spodbuditi mlade, da se družbeno angažirajo in z izražanjem mnenja vplivajo na usodo sveta. Na mladih svet stoji, zato je prav, da jim prisluhnemo, v kakšnem svetu želijo živeti. Poleg izstopajočih veleplakatov in oglasnih svetlobnih vitrin so ustvarili tudi preprosto spletno stran s kratkimi videoposnetki problematik, s katerimi se srečujejo mladi: duševno zdravje, težave s samopodobo, revščina, podnebne spremembe in medvrstniško nasilje. Vse vsebine, vključno z oglasi na družbenih omrežjih, spremlja zvočni podpis – prdec, ki simbolizira svet, kakršen bo postal, če ne bomo upoštevali mnenja mladih.

Naročnik:
Unicef Slovenija

Elementi kampanje:
pristajalna stran, oglaševanje in komunikacija na družbenih omrežjih, zunanje oglaševanje

Predstavnici naročnika:
Irena Stamenkovič in Tjaša Jazbinšek

Vodja projekta:
Nina Melink

Kreativni direktor:
Jan Omahen

Tekstopisec:
Maja Burja

Umetnišnki vodja:
Ljubo Bratina

Oblikovalec:
Matic Povše

Specialistka za ustvarjanje vsebin:
Laura Kovše

Spletna oblikovalka:
Pia Požek

Medijska agencija:
Omnicom Media Group

Medijski partnerji:
Joonglaa, Europlakat, Media Bus, Hitradio Center

 

U-Report deluje s sofinanciranjem Ministrstva za digitalno preobrazbo.

VIR: MM