Unicef Slovenija je z agencijo Luna \TBWA pripravil kampanjo, s katero na provokativen in inovativen način spodbujajo mlade, naj izrazijo svoje mnenje o aktualnih problematikah.
Unicef Slovenija je z agencijo Luna \TBWA pripravil kampanjo, s katero na provokativen in inovativen način spodbujajo mlade, naj izrazijo svoje mnenje o aktualnih problematikah.
Kratek opis akcije: Kampanja je namenjena promociji projekta U-Report, platforme, s pomočjo katere Unicef zbira mnenja otrok in mladostnikov med 13. in 19. letom, nato pa te izsledke predstavi odločevalcem. Sporočilo kampanje je precej neposredno in provokativno: »Svet smrdi, če ne upošteva mladih«. S to konotacijo želijo spodbuditi mlade, da se družbeno angažirajo in z izražanjem mnenja vplivajo na usodo sveta. Na mladih svet stoji, zato je prav, da jim prisluhnemo, v kakšnem svetu želijo živeti. Poleg izstopajočih veleplakatov in oglasnih svetlobnih vitrin so ustvarili tudi preprosto spletno stran s kratkimi videoposnetki problematik, s katerimi se srečujejo mladi: duševno zdravje, težave s samopodobo, revščina, podnebne spremembe in medvrstniško nasilje. Vse vsebine, vključno z oglasi na družbenih omrežjih, spremlja zvočni podpis – prdec, ki simbolizira svet, kakršen bo postal, če ne bomo upoštevali mnenja mladih.
Naročnik: Unicef Slovenija
Elementi kampanje: pristajalna stran, oglaševanje in komunikacija na družbenih omrežjih, zunanje oglaševanje
Predstavnici naročnika: Irena Stamenkovič in Tjaša Jazbinšek
Vodja projekta: Nina Melink
Kreativni direktor: Jan Omahen
Tekstopisec: Maja Burja
Umetnišnki vodja: Ljubo Bratina
Oblikovalec: Matic Povše
Specialistka za ustvarjanje vsebin: Laura Kovše
Spletna oblikovalka: Pia Požek
Medijska agencija: Omnicom Media Group
Medijski partnerji: Joonglaa, Europlakat, Media Bus, Hitradio Center
U-Report deluje s sofinanciranjem Ministrstva za digitalno preobrazbo.
VIR: MM