STO z globalno digitalno kampanjo in oglaševanjem v uglednih spletnih medijih intenzivno v podporo slovenskemu turizmu25. avgust 2023 - Slovenska turistična organizacija (STO) krepi aktivnosti digitalnega in vsebinskega marketinga na tujih trgih.

STO z globalno digitalno kampanjo in oglaševanjem v uglednih spletnih medijih intenzivno v podporo slovenskemu turizmu25. avgust 2023 - Slovenska turistična organizacija (STO) krepi aktivnosti digitalnega in vsebinskega marketinga na tujih trgih. Z novim zagonom se nadaljuje globalna digitalna kampanja na 21 tujih trgih, poteka pa tudi oglaševanje ključnih produktov slovenskega turizma v izbranih spletnih medijih.

Globalna digitalna kampanja »I FEEL SLOVENIA. MY WAY.« je ena od najpomembnejših aktivnosti STO na tujih trgih. Uporabnike z intenzivnim usmerjenim oglaševanjem dosegamo prek oglasov na družbenih omrežjih (YouTube, Instagram, Facebook, X (prej Twitter), LinkedIn, Pinterest, TikTok, Snapchat, You Tube, Spotify) in z oglaševanjem na Google platformah.

Globalna digitalna kampanja poteka na 21 trgih: v Nemčiji, Švici, Italiji, Avstriji, na Madžarskem, Češkem, Slovaškem, Poljskem, v Veliki Britaniji, Franciji, Španiji, Belgiji, na Nizozemskem, Luksemburgu, Danskem, Finskem, Švedskem, na Hrvaškem, v Srbiji ter na trgih ZDA in Kanade. V okviru gobalne digitalne kampanje uvajamo tudi novosti.

Sredi avgusta je na izbranih trgih steklo tudi oglaševanje v uglednih svetovnih spletnih medijih najširših dosegov. S privlačnimi, vizualno bogatimi vsebinskimi članki in dinamičnimi digitalnimi hubi promoviramo Slovenijo kot izjemno in navdihujočo potovalno destinacijo. Kampanja je zasnovana kot krovna kampanja za povečevanje ugleda in prepoznavnosti Slovenije kot turistične destinacije.

V Nemčiji bo Slovenija izpostavljena v spletnih medijih Focus in Welt, v Avstriji v spletnih medijih Der Standard ter Kurier, v Italiji v spletnih izdajah Corriere della Sera in La Repubblica, v Franciji sodelujemo z medijema Le Monde in Le Figaro, v Združenem kraljestvu z Guardianom in BBC, na nordijskih trgih pa bomo letos prisotni v danskem spletnem mediju Berlingske ter finskem Iltalehti.

Več o obeh kampanjah lahko preberete v medijskem središču.

VIR: STO