Slovenska turistična organizacija (STO) ponudnike vabi k oddaji paketnih ponudb za promocijo in prodajo turističnih storitev v okviru letošnjih digitalnih kampanj. Te bo izvajala na izbranih tujih trgih, na domačem trgu pa bodo tudi letos izvedli komunikacijsko kampanjo Moja Slovenija, napovedujejo v organizaciji.
Ljubljana, 18. februarja - Slovenska turistična organizacija (STO) ponudnike vabi k oddaji paketnih ponudb za promocijo in prodajo turističnih storitev v okviru letošnjih digitalnih kampanj. Te bo izvajala na izbranih tujih trgih, na domačem trgu pa bodo tudi letos izvedli komunikacijsko kampanjo Moja Slovenija, napovedujejo v organizaciji.
STO letos globalno digitalno kampanjo izvaja v Nemčiji, Švici, Italiji, Avstriji, na Madžarskem, Češkem, Poljskem, Slovaškem, v Združenem kraljestvu, na Irskem, v Franciji, Španiji, Belgiji, Nizozemski, Luksemburgu, na Danskem, Finskem, Švedskem, Hrvaškem, v Srbiji, ZDA in Kanadi.
Nadaljevala se bo tudi domača kampanja Moja Slovenija, ki jo STO izvaja v sodelovanju z gospodarstvom, destinacijami, vplivnimi posamezniki, mediji in drugimi institucijami z namenom spodbujanja prebivalcev Slovenije, da dopustujejo doma, raziskujejo Slovenijo ter delijo svoja doživetja.
Turistične pakete je možno oddajati do 30. novembra. Po tem datumu paketov ne bo mogoče več oddati, bodo pa še vedno objavljeni na pristajalnih straneh na portalu slovenia.info, navajajo na STO. Trenutno je mogoče oddati pakete v kategorijah aktivnih in družinskih počitnic, wellness in kulinarične ponudbe ter ponudbe mest in kulture. Avgusta pa bo STO odprla dodatno kategorijo zimskih počitnic.
Vsak ponudnik lahko letos odda do pet paketov za tuje trge in pet paketov za domači trg. V kolikor so paketi isti za tuje in za domači trg, lahko odda skupno do pet paketov.
Oddaja vsebin je za ponudnike brezplačna, mora pa ponudnik zagotoviti lektorirano oddajo vsebin v slovenskem jeziku. Oddani paketi, namenjeni za tuje trge, bodo brezplačno prevedeni in objavljeni na pristajalnih straneh globalne digitalne kampanje v petih tujih jezikih: angleškem, nemškem, italijanskem, francoskem in španskem. Vsi oddani paketi za domači trg bodo pregledani in objavljeni, če bodo ustrezali vsem pogojem.
VIR: STAkrog