Slovenska turistična organizacija (STO) je v partnerstvu z Julijskimi Alpami na WTM London predstavila omejeno izdajo novih NFT žetonov.

Ljubljana, 8. novembra 2022Kot edinstven digitalni spominek so ga prejeli izbrani novinarji, ki so se danes udeležili novinarskih konferenc na predstavitvenem prostoru slovenskega turizma. NFT žeton je tudi vstopnica na enkraten dogodek Vrhunska senzorična pustolovščina v Julijskih Alpah, ki bo potekal maja naslednje leto v Sloveniji in ki bo gostom omogočil pristno občutenje narave. STO uporablja dosežke napredne tehnologije za inovativen način promocije slovenskega turizma, hkrati pa v skladu s svojo trajnostno naravnanostjo opozarja na problematiko izginjajočih rastlinskih in živalskih vrst, kot sta alpska možina in divji petelin.

Slovenski turizem je bil tudi tokrat opažen zaradi svoje usmerjenosti v trajnostno delovanje. Odlična novica je, da so vodilni odločevalci v potovalni industriji uvrstili Slovenijo med top deset najbolj trajnostnih in odgovornih destinacij na svetu, kar je razkrila raziskava, ki so jo med njimi opravili na WTM London.

»Tokratna predstavitev slovenskega turizma na enem najpomembnejših globalnih srečanj turistične industrije poudarja pomen odgovornega, vključujočega, spoštljivega turizma. Pri tem izpostavlja Julijske Alpe kot poosebljenje vrednosti in vrednot slovenskega turizma: čudovita, neokrnjena narava, ki nudi vse možnosti za trajnostno naravnane turistične produkte in storitve. Slovenija pa na tej globalni borzi izstopa tudi kot inovativna destinacija z uporabo naprednih tehnologij, kot je veriženje blokov, za inovativen način promocije slovenskega turizma,« je izpostavila mag. Maja Pak, direktorica STO. »Združeno kraljestvo je eden pomembnejših trgov za slovenski turizem. Veseli me, da se britanski gostje po obdobju pandemije vračajo. Podatki zadnjih devet mesecev namreč kažejo trend rasti njihovih prihodov in prenočitev; številke se približujejo ravni v letu 2019, saj gre le še manj kot tretjinski zaostanek.«

Na WTM London, ki velja za enega najpomembnejših mednarodnih dogodkov v svetu turizma, se v organizaciji STO  predstavlja 24 različnih predstavnikov slovenskega turističnega gospodarstva s ponudbo, ki temelji na trajnostnih, butičnih, personaliziranih, inovativnih doživetjih.
Neponovljiv dogodek Vrhunska senzorična pustolovščina v Julijskih Alpah, ki bo potekal maja naslednje leto, bo predstavil Slovenijo kot destinacijo edinstvenih doživetij s poudarkom na aktivnostih v naravi in odlični gastronomski ponudbi. Hkrati pa bo z zgodbama o alpski možini in divjem petelinu izpostavil njuno ogroženost in poudaril pomen ohranjanja okolja in naravnih habitatov za ohranjanje ravnovesja v naravi. STO in Julijske Alpe bodo tako opozorile na dejstvo, da je bistvo usmerjanja prihodnosti planeta v  smer zavedanja o usodni povezanosti narave in človeka.

»Ta sveti prostor sprejme vse vedoželjne, željne pristnih doživetij, zasanjane in pustolovske, a hkrati prijazne in spoštljive do narave in ljudi. Julijske Alpe niso kraj za nezahtevne, dolgočasne goste, ki potrebujejo samo prostor za bivanje in čakanje; je prostor za pronicljive ljudi in ustvarjalne estete s posebnim pristnim dobrim okusom in svetovljansko senzibilnostjo. Ta oaza ni za vsakogar. Primernejša je za drzne. Tisti, ki imajo pustolovski značaj, kot je značaj, ki je pognal prve plezalce na Triglav in sprožil nov način življenja, ki ga danes imenujemo turizem,« je izpostavil Klemen Langus, direktor Turizma Bohinj.

Lansiranje NFT žetonov in predstavitev dogodka Vrhunska senzorična pustolovščina v Julijskih Alpah sta potekala danes v okviru WTM London na predstavitvenem prostoru Julijskih Alp, ki je oblikovan kot dnevna soba s sloganom »Naš dom. Naše vrednote. Dobrodošli.«. Predstavitveni prostor odraža prepričanje, da bi turistične destinacije morale svojim gostom nuditi občutek domačnosti in ugodja, kot ga doživljajo v svoji dnevni sobi. Hkrati pa opozarja, da bi turisti morali izkazati spoštljiv odnos in obzirnost tako do okolja, ki ga obiščejo, kot tamkajšnjih prebivalcev. Edinstvenost potovalne izkušnje je lahko le v odgovornem, spoštljivem, vključujočem, trajnostno naravnem turizmu, ki lahko ustvari večjo vrednost za vse.

Več  informacij vam je voljo v medijskem središču STO

VIR: STO