Mednarodna kolesarska dirka Po Sloveniji bo letos praznovala 30. obletnico. Slovenska turistična organizacija (STO) bo v partnerstvu s Kolesarskim klubom Adria Mobil ponovno zagotovila prenos dirke na ugledni globalni televizijski mreži Eurosport, kar bo lepote Slovenije predstavilo milijonom ljubiteljev kolesarstva.
Mednarodna kolesarska dirka Po Sloveniji bo letos praznovala 30. obletnico. Slovenska turistična organizacija (STO) bo v partnerstvu s Kolesarskim klubom Adria Mobil ponovno zagotovila prenos dirke na ugledni globalni televizijski mreži Eurosport, kar bo lepote Slovenije predstavilo milijonom ljubiteljev kolesarstva. Poleg tega bo STO izvedla dodatne oglaševalske aktivnosti za promocijo Slovenije in turističnih destinacij ob trasi. Več informacij o načrtih za organizacijo in potek dirke so partnerji podali na današnji novinarski konferenci v Ljubljani.
Jubilejna dirka Po Sloveniji bo obiskala kraje širom Slovenije in zavila še v vse sosednje države. Na petih etapah bo dirkalo 22 vrhunskih ekip, od tega kar šest najvišje kategorije. Start dirke bo 12. junija v Murski Soboti, zmagovalec pa bo okronan pet dni kasneje v Novem mestu.
Kolesarska dirka Po Sloveniji se je v treh desetletjih razvila v pravi športno-turistični spektakel. Tudi letos jo bodo lahko v sodelovanju z STO in slovenskimi turističnimi destinacijami v neposrednem prenosu na televizijskih kanalih Eurosport 1 in Eurosport 2 spremljali milijoni športnih navdušencev.
Mag. Maja Pak Olaj, direktorica STO, je izpostavila: »Slovenska turistična organizacija z veseljem nadaljuje sedmo leto sodelovanja pri promociji dirke Po Sloveniji, s čimer krepimo mednarodni ugled tekmovanja in Slovenije kot turistične destinacije. Skozi partnerstvo z Eurosportom, ki vključuje neposredni prenos dirke in oglaševalsko kampanjo, predstavljamo Slovenijo milijonom športnih navdušencev. Obenem krepimo mednarodno prepoznavnost dirke in njeno priljubljenost med domačo javnostjo. Naše sodelovanje pri dirki odraža zavezanost predstavitvi Slovenije kot butične, trajnostno naravnane destinacije, domovine vrhunskih športnikov in gostiteljice uglednih mednarodnih športnih prireditev. STO aktivno izkorišča sinergije med športom in turizmom, Slovenijo kot turistično destinacijo ter znamko I feel Slovenia pa predstavljamo ljubiteljem aktivnih počitnic na več kot 60 mednarodnih športnih prireditvah letno v Sloveniji ter ob robu pomembnih globalnih prireditev, kot bodo letos olimpijske igre v Parizu in evropsko prvenstvo v nogometu v Nemčiji.«
V partnerstvu z Eurosportom bo STO letos zagotovila skupno 11 ur neposrednega prenosa dirke na televizijskih kanalih Eurosport 1 in Eurosport 2, ki skupaj dosegata več kot 88 milijonov gledalcev mesečno.
Dodatno bo na omenjenih kanalih v sklopu oglaševalske kampanje, ki bo trajala od aprila do julija, predvajanih 230 televizijskih oglasov.
STO je zagotovila tudi oglaševanje na spletni strani Eurosport.com in v Eurosportovih aplikacijah. Na petih pomembnih emitivnih trgih slovenskega turizma bo v tem sklopu izvedenih 3,2 milijona prikazov video oglasov.
Več informacij o dirki ter o preostalih promocijskih aktivnostih STO vam je na voljo v medijskem središču.
VIR: STO
VIR: STO