V poslovni stavbi Krke je danes potekala prva letošnja novinarska konferenca, vezana na organizacijo in izvedbo že 28. mednarodne kolesarske dirke Po Sloveniji

Ljubljana, 13. aprila 2022  - V poslovni stavbi Krke je danes potekala prva letošnja novinarska konferenca, vezana na organizacijo in izvedbo že 28. mednarodne kolesarske dirke Po Sloveniji, ki bo potekala med 15. in 19. junijem 2022. Slovenska turistična organizacija (STO) bo v partnerstvu s Kolesarskim klubom Adria Mobil tudi letos zagotovila prenos dirke pod prepoznavnim sloganom »Fight for green« na globalni televizijski mreži Eurosport. STO bo z zakupom oglaševalskega prostora predstavila Slovenijo in turistične destinacije v 238 televizijskih oglasih in 3,2 milijonih prikazov spletnih oglasov na spletnih straneh Eurosporta. Intenzivirane so tudi druge komunikacijske aktivnosti predstavitve Slovenije kot zelene in varne destinacije za odlična aktivna doživetja na kanalih Eurosport.

STO se je po odličnih rezultatih v preteklih letih za sodelovanje pri kolesarski dirki Po Sloveniji odločila tudi letos.
 
Ilona Stermecki, mag. mark. in prod., v.d. direktorja STO je na novinarski konferenci izpostavila ključne aktivnosti STO ob letošnji dirki Po Sloveniji: »Slovenija je v svetu vse bolj prepoznavna tudi zaradi odmevnih športnih dogodkov, med katere se uvršča tudi dirka Po Sloveniji. Slovenska turistična organizacija pri dirki sodeluje že peto leto zapored, saj dirka pomeni odlično priložnost za predstavitev lepot Slovenije in destinacij, skozi katere vodi trasa dirke ter aktivnih doživetij, ki jih naša dežela obiskovalcem nudi. Slovenska turistična organizacija bo ob letošnji dirki na kanalih Eurosporta izvedla kampanjo z 238 televizijskimi oglasi, 3,2 milijona prikazi oglasov na eurosport.com, vsebinskimi prispevki o Sloveniji na spletnih straneh ter objavami na družbenih omrežjih tega medijskega velikana. Zaradi neposrednega televizijskega prenosa dirke na Eurosport 1 v skupnem trajanju 10 ur in RTV Slovenija in oglaševanja na Eurosportu tudi letos pričakujemo izjemno medijsko pozornost tuje in domače javnosti za dirko, kar predstavlja priložnost za promocijo Slovenije kot odlične destinacije za aktivni oddih v trajnosti zavezani deželi, kar dodatno poudarja tudi slogan Boj za zeleno oz. Fight for green. Na Slovenski turistični organizaciji kolesarjenju kot enemu ključnih produktov aktivnih doživetij namenjamo posebno pozornost, še posebej v luči osrednje dvoletne promocijske tematike aktivnih doživetij na prostem in športnega turizma. Ponosni smo, da med ambasadorje slovenskega turizma, s katerimi krepimo prepoznavnost Slovenije kot dežele aktivnega oddiha in vrhunskih športnikov, uvrščamo tudi najboljša kolesarja na svetu, Tadeja Pogačarja in Primoža Rogliča.«

Prenos dirke bo potekal na kanalih Eurosport. Multimedijski velikan Eurosport Group mesečno doseže 205 milijonov ljudi po vsem svetu (preko TV kanalov, spleta, aplikacij in družbenih omrežij). Izredni doseg TV mreže Eurosport ga uvršča med najbolj gledane mednarodne televizijske kanale, tudi pred kanale kot sta CNN in BBC. V živo bo dirka dnevno predvajana  v skupnem trajanju najmanj 10 ur (ca 2 uri na dan), prenašana pa bo tudi na www.eurosport.com.

V maju, juniju in juliju bo STO izvedla oglaševanje na nadnacionalni TV mreži Eurosportu, ki zajema oglaševanje na televiziji (TV kanala Eurosport 1 in 2) ter na spletnih straneh Eurosport.com.  Na Slovenijo kot zeleno in varno destinacijo za odlična doživetja bo opozoril tudi vsebinski prispevek o Sloveniji in dirki.

Več informacij o letošnji dirki Po Sloveniji je na voljo v medijskem središču

PR: STO