Jutri se bo začelo Evropsko prvenstvo v košarki za ženske, ki ga gostita Slovenija in Izrael. 16 ekip se bo potegovalo za naslov evropskih prvakinj, pri tem pa bodo v državi gostiteljici, zlasti Slovenijo, v kateri se bo odvila večina tekem, uprte oči celotne Evrope.

Jutri se bo začelo Evropsko prvenstvo v košarki za ženske, ki ga gostita Slovenija in Izrael. 16 ekip se bo potegovalo za naslov evropskih prvakinj, pri tem pa bodo v državi gostiteljici, zlasti Slovenijo, v kateri se bo odvila večina tekem, uprte oči celotne Evrope. Gre za novo odlično priložnost, da s promocijskimi aktivnostmi nagovorimo ljubitelje aktivnega življenjskega sloga in jih povabimo v Slovenijo, deželo z velikim športnim srcem. STO bo v partnerski vlogi na prvenstvu izpostavila znamko I feel Slovenia ter lepote naše države.

V času prvenstva v Sloveniji pričakujemo približno 150 tujih tekmovalk, člane njihovih ekip, številne najvišje predstavnike Mednarodne košarkarske zveze Fiba in nacionalnih košarkarskih ter drugih športnih organizacij iz cele Evrope, več kot 100 tujih novinarjev in številne navijače. Prek TV-zaslonov bo prvenstvo gledalce doseglo okoli 50-milijonkrat, močno bo izpostavljeno tudi na družbenih omrežjih. V Ljubljani se bodo v prvem delu poleg Slovenije pomerile reprezentance Francije, Velike Britanije, Nemčije, Srbije, Turčije, Madžarske in Slovaške. Vse države sodelujočih reprezentanc, z izjemo Turčije, sodijo med prioritetne trge slovenskega turizma. V času Eurobasketa bo Slovenija gostila še pet mednarodnih kongresov.

»Košarkarsko prvenstvo za ženske predstavlja priložnost, da Slovenijo znova predstavimo svetu kot deželo z velikim športnim srcem, domovino vrhunskih športnic in športnikov ter najbolj strastnih navijačev, izjemno organizatorko največjih športnih in drugih dogodkov ter kot odlično destinacijo za aktivni oddih v čudoviti naravi. Obenem je tudi priložnost, da kot družba pokažemo enakovreden odnos do ženskega športa,« je poudarila direktorica STO in ena od ambasadork prvenstva, mag. Maja Pak.

STO bo zagotovila, da bodo znamka I feel Slovenia in lepote Slovenije vidne na vseh tekmah v Sloveniji, izpostavljene v TV-prenosih in na družbenih omrežjih. Ob tekmah slovenske reprezentance bomo navijače opremili z navijaškimi rekviziti I feel Slovenia.

Pripravili smo še številne druge aktivnosti, kot so posebna pristajalna spletna stran z informacijami za navijače, promocijska kampanja na družbenih omrežjih STO, video kviz o Sloveniji s slovenskima košarkaricama Tino Jakovino in Tejo Oblak ter novičnik, ki ga bomo preko Fibe poslali tujim medijem.

Več o prvenstvu in aktivnostih STO preberite v medijskem središču.

VIR: STO